Hej,
Vi som jobbar med tidningen tackar för de positiva omdömena. Som flera också har nämnat, är en av anledningarna till att tidningen är så bra just nu att så många medlemmar bidrar med bra artiklar.
Några korta kommetarer:
Michael skriver -"En bra nyhet var också att man får en försmak av vad som kommer i nästa nummer, det har jag saknat tidigare."
Anledningen till att det saknats tidigare är att vi inte fått in haft några artiklar till nästa nummer och då har vi inte kunnat göra informera om detta.
Guy skriver -"Vad har "Krobia" sp. "xingu" med Västafrika att göra ?"
Bra fråga har du någon annan fråga

? Mer ursäkter - ser du inte rubriken "Svårplacerad" och det var den ju tydligen

. Jamen fisken på fotot bredvid rubriken "Västafrikansk" är ju en västafrikan i alla fall

. Nu kommer jag inte på fler bortförklaringar förutom att det måste vara ett tryckfel, eller alternativt ett datorfel

.
Björn skriver -"Jag har fortfarande inte fått mitt CB,". Hoppas att du har fått den nu, men om du eller någon annan inte har fått den senast på onsdag så hör av er, tyvärr försvinner en del på posten.
Och till sist:
Jag efterlyser betydligt fler åsikter om Ciklidbladet, både ris och ros och även synpunkter på vad som kan göras bättre. De saker som ni berömt ovan som förbättrad layout, porträttfoton på författarna etc. är just sådant som tillkommit pga förslag från er här på forumet. Så en förutsättning för att Ciklidbladet skall förbättras ytterligare är fler ideer.
Ciklidhälsningar
Kjell