Mattias-Olsson tur att dem inte stängde bron då!! (hörde att de ev. skulle behöva göra det) ska de gå själva eller ska du blanda dem med några andra?
Cutekid Hej! De är mellan 11-14 cm skulle jag tippa på. För tillfället får de gå själva ett tag men de får ev gå med mina petrochromis sp "ikola" Mvh
Cutekid Halloj! Ja här kommer en bild i från inkoppningen i eftermiddags. Katten var väldigt intresserad av att få sig ett dyrt skrovmål :D http://img.photobucket.com/albums/v702/brichardiman/P.jpg Mvh
Cutekid Det var ett väldigt tjat. Att jag har köpt och sålt mkt fisk nu på senare beror på att jag helt enkelt inte ha kunnat bestämma mig för vad jag vill ha. Nu är jag tillbaka till tropheus och spec petros och det är det som gäller. Nöjd?
imported_na16 citat:Ursprungligen skickat av Cutekid Det var ett väldigt tjat. Att jag har köpt och sålt mkt fisk nu på senare beror på att jag helt enkelt inte ha kunnat bestämma mig för vad jag vill ha. Nu är jag tillbaka till tropheus och spec petros och det är det som gäller. Nöjd? :DNöjd
Cutekid Visst är det det men nu fick jag ett kanon erbjudande att köpa denna gruppen och då tvekade jag inte för fem öre.
imported_na16 citat:Ursprungligen skickat av Cutekid Visst är det det men nu fick jag ett kanon erbjudande att köpa denna gruppen och då tvekade jag inte för fem öre. Om du får ett nytt kanon ärbjudande i morgon, hur gör du då?
Cutekid He he he det får jag inte! Nu har jag det jag vill ha och lägg ner de dumma frågorna Schull. Jag orkar inte med detta onödiga tjafs. Sorry Mvh
imported_na16 citat:Ursprungligen skickat av Cutekid He he he det får jag inte! Nu har jag det jag vill ha och lägg ner de dumma frågorna Schull. Jag orkar inte med detta onödiga tjafs. Sorry Mvh Dumma frågor? Dom var väll rellevanta. Hoppades på ett svar.
Cutekid Yes ! Satt och kikade på min nya VF Petrochromis trewavase grupp idag och till min stora häpnad tror ni inte att det går en nylekt hona och tuggar. De har bara varit i karet i 1.5 dag. Så nu får vi hoppas att hon håller tiden ut. Mvh
specmats 17-18cm! rejäla pjäser! Ser du nån likhet med tropheus i deras beteende? Tror du att dom är lika känsliga för soten som tropheus?