Okej, då ska jag inte hålla dig på halster längre

.
Jag har inte gett något förslag på arter eftersom jag ville att du skulle läsa på och bilda dig en egen uppfattning först.
Mitt förslag är att du väljer art Auloncara, en Copadicromis och en Labidochromis. Om jag inte behövde bry mig om varifrån de kom geografiskt skulle jag välja Lab. caeruleus från Lions cove, Aul. jacobfreibergi från Undu reef samt Cop. borleyi från Kadango. Detta är färgmässigt mycket vackra varianter och de skulle säkert också fungera bra tillsamman i ditt 375-liters kar.
Ett förslag om du vill att fiskarna ska komma från samma plats är att du väljer varianter från Usisya i Malawi. Här finns en mycket vacker variant av Aul. stuartgranti som kallas "blå neon", här finns också en lite blekare gul variant av Lab. caeruleus och här finns också en mycket vacker gul/blå variant av Cop. borleyi.
Detta var bara förslag, jag tycker att du ska läsa på i böcker och på nätet och bilda dig en uppfattning om vad det är du vill ha. Det viktigaste tycker inte jag är att de fiskar du väljer kommer från samma plats utan att de lever i samma miljö och fungerar tillsammans.
Lycka till med ditt val!
Mvh Michael Persson