Micke citat:Ursprungligen skickat av bmwpower En del bilder var från 90-talet och en likvärdig artikel finns i en gammal ciklidblad när fhorman var där Två av fotona användes i Kjells reseberättelse från Mozambique-resan. Vilken artikel är det som du anser är likvärdig?
bmwpower jag tycker att hela innerhållet var likvärdigt men det kan ju vara min uppfatting. Artiklen känndes nygammal om man kan säga så
Micke citat:Ursprungligen skickat av bmwpower jag tycker att hela innerhållet var likvärdigt men det kan ju vara min uppfatting. Artiklen känndes nygammal om man kan säga så Ok du tycker att Kjells reseberättelse från Mozambique-resan och min artikel om rödzebra var likvärdiga?
fredrikr Jag tycker det var en ny, fräsch vinkling av en nygammal fisk. Rolig artikel att läsa. Ola: Vet du hur det går för ditt ex i hennes försök att korsa kanalen?
Daniel-Odell Jag har inte hunnit betala in ännu, så ja blev frestad att stjäla ett ex på lagret idag när ingen såg på. Men man e ju aldeles för ärlig, så nu får ja vänta tills september när ja kommer hem till sverige igen :(
Centurion citat:Ursprungligen skickat av fredrikr Ola skrev: citat:Far hoppas att mitt ex lyckats ta sig over kanalen tills nasta torsdag. ex = tidnings-exemplar, troligen ? :)
Hank citat:citat: -------------------------------------------------------------------------------- Ursprungligen skickat av bmwpower jag tycker att hela innerhållet var likvärdigt men det kan ju vara min uppfatting. Artiklen känndes nygammal om man kan säga så -------------------------------------------------------------------------------- Ok du tycker att Kjells reseberättelse från Mozambique-resan och min artikel om rödzebra var likvärdiga? Där har ni ju något att diskutera på stämman:D