wenger Ska till helsingborg nästa vecka och undrar om det finns nån rolig fiskaffär man kan besöka när man ändå är där??
Mikael Vet inte hur det står till i Helsingborg men inom rimligt avstånd har du flera goda alternativ. Ankaret i Landskrona, som är annonsör i CB, Stoby Akvarieaffär och Staffanstorps Fiskimport är två andra alternativ som båda ger rabatt till NCS medlemmar. Även Mjölby Zoo- och Ciklidshop samt Akvarium Ronneby ligger inom rimligt avstånd från Helsingborg och även de ger rabatt till medlemmar. Kort sagt bör du kunna få till ett digert och mycket givande program om du jobbar med logistiken em smula. /Mikael Mayer
wenger Har ju ingen bil tyvärr så kan inte åka utanför helsingborg men ska titta på andra som Pettson skrev om det finns nån intressant. Har djurriket, djurshopen och zooteamet nåt bra utbud eller är det bara sällskapsfiskar där??
Micke citat:Ursprungligen skickat av johan_lindgren var ligger ankaret? Ankaret har två källarlokaler på olika håll i Landskrona.
Micke Jag kan inte gatuadresserna, båda ligger centralt i Landkrona. Du kan säkert få en vägbeskrivning när du avtalar tid.
Johan okej, jag var mest nyfiken på vart dem låg , är nämligen från LA själv med det var några år sen jag flyttade. varför är de inte med på startsidan?
Micke citat:Ursprungligen skickat av johan_lindgren varför är de inte med på startsidan? För att det ännu bara är en annonsör inte bonusaffär (men det är mycket troligt att det blir en bonusaffär).
Micke Stort utbud av vf Malawi-/tanganyikaciklider. Bakom rörelsen står Jörgen Lundblad (tidigare African Diving ltd).
mikro Ola Johannesson och Leif (som jag inte minns vad han heter i efternamn) har också imponerande källarlokaler i Landskrona. Mest tanganyika/malawi där med däremot men mycket värda ett besök!
cichlids4fun akvarium ronneby och mjölby inom rimligt avstånd från landskrona???? mjölby borde väl vara uppåt 32 mil minst och ronneby måste ju vara minst 20 mil.:D mvh Peter