cfakvarielagret En person som jag har saknat på stämman sista åren är Roger Häggström är det ingen som kan se till att han kommer på stämman i Filipstad personligen tycker jag att det var hans förtjänst att klubben blev stor och hamnade i dataåldern. tack för ordet Christer
cfakvarielagret När jag inte var så tunnhårig som nu fan jag har alltid varit tunnhårig Då var Roger redaktör, typ 100 år sedan, när man hälsade på honom 50 mil till norrland då var han inte intresserad att visa fiskarna utom sin fantastiska dator vi som var där fattade lika mycket som två kokosnötter på konferens Christer
Micke citat:Ursprungligen skickat av johan_lindgren för en som inte är lika gammal i gamet, vem är han? har han donat med ncs innan el? http://www.ciklid.se/ciklidbladet_forfattare.asp?TEXT='Roger+H%E4ggstr%F6m'
Joakim-Draktoft Det är Roger´s förtjänst att material från CB67 och framgent finns i digital form och på den tiden tillgänglig via BBS och numera via Internet på Ciklid.se
Joakim-Draktoft Just nu ägnar han sig mest åt sin musikaliska ådra, men vem vet, kanske gör han comeback då man minst anar det.....