Jens-Granquist
Är det någon som kan ta med en av våra föredragshållare från Arlanda på fredag eftermiddag, ca kl 16.00, och transportera honom till Ciklidstämman i Filipstad? Av olika anledningar så har de som vi hoppades skulle skjutsa honom fått förhinder.
Kontakta mej snarast, helst via mobiltelefon, eller e-post om du kan hjälpa oss! (Tel. nr. hittar du i Ciklidstämmeannonsen).
Orppo
citat:Ursprungligen skickat av Jens Granquist
Är det någon som kan ta med en av våra föredragshållare från Arlanda på fredag eftermiddag, ca kl 16.00, och transportera honom till Ciklidstämman i Filipstad? Av olika anledningar så har de som vi hoppades skulle skjutsa honom fått förhinder.
Kontakta mej snarast, helst via mobiltelefon, eller e-post om du kan hjälpa oss! (Tel. nr. hittar du i Ciklidstämmeannonsen).
Panik?????
Det går väl bussar?
Eller taxi?:D
Nyllet90
hmmm... jo jag håller nog med orppo där!
Cutekid
smarta killar!
Henrik-Dehlin
Fattar inte det osmarta?
det går bussar varje dag mellan Sthlm och karlskoga och från kga tar det typ 20-30 min till filip..
anfall
Jo skillnaden mellan osmart och smart är 8 timmar med buss (om allt går som på räls i stället för 3,5 timmar med bil. Åtta timmar från 15.00 blir i bästa fall 23.00. Med buss är det mest troliga är att den uppskattade föredragshållaren får slagga över till fredagen på en hård bänk i Karlskoga. Nej föresten, det blir ute eftersom stationsbyggnaden stänger väntsalen 19.00. Vad en taxi mellan Arlanda och Filipsstad kostar vill ni inte ens veta. Så om nån har vägarna förbi Arlanda är det bäst.
Anders
cfakvarielagret
Himla oförskämda ni är
om man bjuder in en föredragshållare är väl det inte så konstigt att han ska få det bekvämt dom gör det nästan gratis.
vänligen
Christer
GoSatta
vad tjafsar ni om?
Det var en seriös fråga från dom som håller i årets ciklidstämma och ni måste komma med fyndiga kommenterar?
Om man bokar in en föredragshållare så vill man självklart göra resan ditt så lätt som möjligt för den personen, är det då konstigt att man försöker hitta hjälp här?
Nyllet90
Ursäkta! JAg suger på geografi! jag visste inte hur lång tid det tog!:D
Robin
Gosatta: Finns det inte plats i er bil?
GoSatta
Nej det finns ju tyvärr inte det. Dom har redan pratat med Anli angående det.
cfakvarielagret
Ge honom en vägbeskrivning och en hyrbil
trist att åka ensam men vi bjuder på en pilsner när han kommer fram sedan bär vi in honom på uppsträckta armar ner i poolrumet (om han inte väger asmycket)
Nyllet90
HAHA... SÅ jä##a rätt Christer!:D
imported_na20
Hej!
Ställer en bra föredragshållare upp på Ciklidstämman ska han självklart ha hjälp dit,det säger väl sig själv????????????????!Mvh Ann-Mari
Nyllet90
Vem är föredragshållaren föresten?;)
Joakim-Draktoft
Jan E. Holmgren
Joakim-Draktoft
Jag tror att många som åker från Stockholm till Filipstad på fredagen, inklusive mig själv, åker tidigare än 16:00 för att hinna dit innan timmen blir sen.
Ungefärlig tid till Filipstad är ju ca 3,5 timmar, vilket gör att man är där strax innan/runt 20:00 om man åker vid 16:00.
Finns det någon möjlighet för Jan att boka om flyget till ett tidigare ?
Vår bil lämnar Stockholm ca 13:00.
Kalle-Maja
Alexander, en polare till honom och jag drar från Södertälje 14. 30 på fredag. Vi har plats i bilen och självklart strandsätter vi inte en föredragshållare, men om vi ska "svänga förbi" Arlanda vill jag ha både ett hyfsat formellt uppdrag och betalning. Men helst inte.
/Claes
imported_na21
hahaha....lite skoj bara!lite kul att ni tog bort det!Era skämtare där!(den som gjorde det)Fick inget mail denna gång...betyder det att jag behandlas som luft hädanefter?:D
Alexander-Ylipaa
citat:Ursprungligen skickat av Kalle-Maja
Alexander, en polare till honom och jag drar från Södertälje 14. 30 på fredag. Vi har plats i bilen och självklart strandsätter vi inte en föredragshållare, men om vi ska "svänga förbi" Arlanda vill jag ha både ett hyfsat formellt uppdrag och betalning. Men helst inte.
/Claes
För oss spelar det ingen roll. Vore bara kul att få hjälpa till och få en föredragshållare i baksätet.