Kentaberglund Ok Allsvenskan har börjat och dom flesta vet att djurgården är det bästa laget. Men om dom vore en ciklid vilken skulle vara din favvo firre??? DIF SM-GULD
Bright_Blue Eftersom jag håller på Kalmar FF så får det bli en röd/vit-ciklid, frågan är bara finns det någon sån? Mvh/ BB
Kentaberglund Snyggt Bright_Blue Bra dte är så vi håller tråden Inga hårda ord Rätt och slätt Som jag alltid har upplevt kalmar fansen som bra killar. /Snyggt
imported_na21 Själv så tror jag på örebro....va?menar du allvar?? att de blivit utkickade pga nått södertäljelag skulle spela istället?
Kentaberglund citat:Ursprungligen skickat av hutti Själv så tror jag på örebro....va?menar du allvar?? att de blivit utkickade pga nått södertäljelag skulle spela istället? Jag tycker åxå det verkar tveksamt GO örebro!!!!!!
Nyllet90 hehe.. jag håller med kenata o hutti!! Örebro ska lira! Vilket jag utrykte i mitt förra inlägg men det blev borttaget av någon konstig anledning!:D
daniel_i_malmo Hmm det måste väl bli en Bright Blue zebra då... Vi vinner i år igen. /Daniel, Himmelsblå
Midas_Tom bjerland: Tycker också att det skulle vara nån svart gul fisk fast inte elfsborg, alltså AIK iofs inte i allsvenskan längre men de kommer nog..:) mvh: tom
Bright_Blue En Pseudotropheus flavus skulle nog passa, den är ju gul och svart. Tror ni Kalmar FF vinner imorgon?