imported_na20
Hej!
DET ÄR FULT ATT INTE HA AKVARIUM!
Nyllet90
håller med! Akvarium är den coolaste hobbyn man kan ha!
Zaphi
Alla som har en brinnande passion kan upplevas lite vrickade av sina vänner. Det är nog samma reaktioner vare sig det handlar om akvarier, radiostyrda bilar eller frimärken. Sen tror jag många känner en viss avund att man faktiskt har något man tycker är så kul och vill spendera så mycket tid och pengar på. Jag hör ofta "Ohh va du verkar ha kul med din hobby" och liknande saker.
Det är inte alla som har en hobby, en riktig hobby alltså. Många 'lyssnar på musik' och 'umgås med vänner', men det anser inte jag vara någon hobby, det är ju en självklarhet.
Challe
Bry dig inte om de som missunnar dig din hobby Annmarie. Det enda som blir lidande av min hobby är tv tittandet. En sak som jag har upptäckt är att de som blir mest förvånad att någon orkar lägga tid på "en massa akvarium" är de som lägger mest tid framför tvn...
imported_na20
Hej Nyllet!
Håller fullständigt med dig vi har den bästa hobby man kan ha.Mvh Ann-Mari
Mard
Måste nog hålla med Zaphi. Har också fått en del avensjuka. Många önskar att de hade något de brann för och ägnade en massa tid åt. De flesta av mina vänner har typ krogen som största intresse. Behöver jag tilllägga att jag inte är avensjuk??