reecord
Nyllet90
kan det mycket väl vara.
anli
Ser så ut.
reecord
okej såg rätt så stor ut.
Midas_Tom
ja den ser väldigt stor ut tycker jag kanske bara är för att jag har sett mest små.!
//tom
mek
Påminner mycket om en muräna.....
tropfrog
Jag tänkte muräna direkt, men vågade inte säga. För black gost har väl inte ett ljusare band längst nacken som fisken på bilden?
MVH
magnus
anli
tropfrog
OKI, tack anli. Jag har iochförsig inte tittat så noga, men jag var helt säker på att de inte hade det. Är det något som kommer med åldern eller har jag fått fel på synen?
MVH
Magnus
anli
hehe... törs jag säga synen! Mer markant med ålder dock.
tropfrog
Eller så är det uppmärksamheten som sviktar. Hade jag varit intereserad av blackgost så hade jag säkert haft koll på det.
MVH
Magnus
reecord
jag tänkte att jag skulle köpa en sådan kommer den att unka bra med discusarna? dom är inte så dyra eller?
anli
Funkar säkert bra!
fs7210
jag har två st tillsammans med mina discus, det funkar bra och de tycks inte heller ha några problem med lite högre temperaturer. Men jag har hört att de inte tål vissa mediciner som används mot sjukdomar på discus, då dör de...
Nilssonnet
Det är... malakitgrön (om jag inte minns fel) som tar kål på dom.
mattis1
Köpte en Black Ghost för ca 2 veckor sedan,
Den är mycket skygg och gömmer sig tyvärr hela tiden....
Skulle den bli mindre skygg om jag köpte en till - har dock hört
att de är relativt agressiva mot varandra.....
anli
Skyggheten brukar ge med sig med tiden, skitkul att se dom "surfa" runt efter pellets. Min gömde sig i ett halvår innan den behagade titta fram. Sen var den ut å stökade med de andra firrarna.