Nille_Pe
Hej!
Vet inte om det är okej att skriva om saker som inte har med akvaristik här att göra. Har sett att ämnet varit uppe några gånger.
Men jag chansar att detta ämnen får vara kvar annars får väl någon behörig ta bort det.
Jag vill rekommendera http://www.ettklickforskogen.se/ som är en sida om ett bevarande projekt av Årrenjarkas gammelskog. Då jag misstänker att det är fler akvarister än jag som är intresserade av bevarandeekologi, tror jag att denna sida kan vara av intresse för cikid.se
Erik-Wikstrom
bidrog med ett "klick" känns bra:)
Alexander-Wiberg
Jag också!
Belgarath
Samma här :)
Daniel-Odell
ja de e ju faktiskt över ett år sen vi hadde det uppe sist, så e nog dags å klicka igen ;)
zekke
jag med
anli
Klickeliklick
Bilbo
Känns bra i själen!
discusred
Såja, fixat och klart.
Nyllet90
Härligt att klicka! :D Den skogen kanske är av intresse för någon ciklidist. det kanske finns svarta mygg eller något där! :P
Cutekid
Klick
Jens-Netteberg
HeHe ........ Klick!
MrFish
"Hej!
Vet inte om det är okej att skriva om saker som inte har med akvaristik här att göra. Har sett att ämnet varit uppe några gånger.
Men jag chansar att detta ämnen får vara kvar annars får väl någon behörig ta bort det."
###############
Först...,bra intiativ Nille !!!
Med skövlingar av urskogar runt om i värden;och då med tanke på att
,vi själva i Sverige,inte ser med blida ögon på hur urskogarna runt
ekvartorn skövlas.Kan man fråga sig hur det är ställt med urskogen i Sverige? Inte bra,det mesta som finns är ,numera,att betrakta som
"åker-skog". Det krävs minst 200år av opåverkan av människan för att en urskogs-karaktär skall kunna infinna sig i vårt karga land.
Så bevara det som fortfarande finns kvar!!!!!!
############
!!!!!!!!!!!!KLICKA FÖR URSKOGEN!!!!!!!!!!!
Bering
Japp, ett klick för skogen.
ozric
.
_erik_
klicketi-klack
davide
Bra att ta upp det här.
Har själv denna sida som en "favorit" och är in 1 gång per dag och klickar... Hade varit trevligt om fler gjorde så.
(man kan bara klicka 1 gång per dag)
ebbe_20
klick
wofflan
klickat för andra dagen i rad
Hasse_H
Utmärkt, denna sidan dyker upp med jämna mellanrum. *klick*