Jonas-E
Tour de France, Cykel-lopp runt hela frankrike. Riktigt trevligt att titta på........
ZakatH
Jag skall bara va hemma, bor mitt i bohusläns skärgård så jag har inte så långt till vattnet. Lär väl tuffa ut med båten till div öar och skär, så det lär nli en del bad, sol å grill. Öl förstås ;D
Daniel-Odell
Touren är som sagt given varje sommar, hoppas ja hittar en spansk kanal med bra coverage.
Eurosport är ju guld under Touren, kör live hela tiden. Är "Livestrong" armbanden vanliga i sverige? Här nere har alla dom.
Belgarath
Tror inte jag sett ett live häruppe, armband alltså (vilket är en jäkla skandal i mitt tycke).
Ja Eurosport eller ännu hellre Danska TV2 är bokade hela touren (kommentatorerna är klart vassare där än Vacchi & Adamsson på Eurosport) + man slipper en massa reklamavbrott oxå.
Jonas-E
Dr tv2 är bäst när det gäller touren.
Andra tv-datum att boka in för er stackare som inte har biljetter till evemanget:
9 Juli 21.00 i Svt: Iron Maiden på Ullevi. Live-sändning!! :)
panna
Dansk Tv? Det har jag inte men väl Eurosport ock de kommetatorerna är ju inte fy skam tycker jag, deras favorit komments är "Ett litet avbrott för reklam straks tillbaka." Men det bara bra, då hinner jag fylla på med lite energidrycka Touren äger! Jouni
Robin
Daniel: Armbanden är slutsålda här i Sverige.. finns inte fler att få tag på vad jag hört. Även "Älska fotboll"-banden är slut.
Själv har jag tagit studenten och börjar jobba i morgon (måndag). Ska bli riktigt skönt att kunna börja tjäna egna pengar.
discusred
Här skall det snickras hela sommaren, man har gått och blivit lite händig nu sen man skaffade hus i september. Ett extra förråd håller på byggas nu, så jag kan tömma det nuvarande och isolera det till akvarium rum (blev klar med stommen igår). Sen skall det börjas snickras ett uterum.
Så det blir hammaren, skruvdraggaren, öl och jag tillsammans hela sommaren.
Johan
jag såg såna fotbolls band när jag var i skåne nu i helgen. men vart exakt kommer jag fasen inte ihåg :(