Lundensis Har införskaffat 4 st Amphilophus robertsoni igår. Någon som provat på dem och har något intressant att dela med sig?
Motaguensis Hei Stephan Vet at moga her på forumet har hatt robertsoni før i tiden, så han kan sikkert fortelle deg litt. Husker han fortalte meg at de hadde et meget intersant beteende og at den var litt aggresiv mot andre fisk.
Daniel-Odell Fick du dom ifrån? De verkar vara bra firrar, rätt snälla å sjukt snygga! Grattis till dom!
Lundensis Motaguensis: Tack för tipset, ska se om jag kan få tag i honom. citat: Fick du dom ifrån? De verkar vara bra firrar, rätt snälla å sjukt snygga! Grattis till dom! Tack. Fick tag i dem via Sandby och Simontorp. Tyskodlade.
Moga_ Heisann!:) Som Preben sa så har jeg hatt denne cikliden for noen år siden. Den var nokså hissig mot andre ciklider som gikk i samme akvarium. Hadde ikke par på den så fikk aldri sett hvordan den var under lek. Dette er en fisk som blir veldig vakker i fargen med årene! Blir kanonflott som fullvoksne!! Det er lurt å gi dem litt variert kost tror jeg.(Det gjelder for øvrig alle centralamerikanere!) Har opplevd i det siste at ciklidene kan bli syke av ensformig fôring med pellets. Gi dem rekemix og levende ofte. Fargene blir skarpere og du får en sunnere fisk:) Lykke til med denn vakre cikliden:)
Xenos Sælger Simontorp til private?? Der er mange spændende ciklider på deres lagerliste :) Ciklidehilsner, Thomas