Mikael
För att ta det sista steget i stadgerevisionen har styrelsen i CB 2 kallat till extra möte den 2 juli. Som framgår i tidningen träffas vi kl 10.00 på Akvarielagret i Bromma. Mötet kommer enbart att handla om fastställandet av de nya stadgarna så som de presenterats i CB 1, dock med undantaget att 7 § har fått ett tillägg i enlighet med vad som föreslogs på årsmötet i Filipstad.
Jag hoppas att det blir ett stort antal tappra NCS:are som dyker upp nästa lördag. Ni som kommer får inte glömma ta med medlemskortet, det förenklar bl a avsevärt en eventuell rösträkningsprocedur.
Väl mött den 2 juli!
Trevlig midsommar!
/Mikael Mayer
cfakvarielagret
jag utlyser en tävling om hur många som kommer, och vinnaren kommer att få städa alla gamla CB
själv gissar jag att 6st tappra kommer på mötet.
vänligen
Christer
Pastorn58
får man komma även om man inte är medlem?
MrFish
Kunde ni inte kommit på ett mer "fasionabelt" ställe än A.L.?
Ja menar; räknar ni ,kallt ,med att högst tio pers kommer...?
Om det kommer tretio,eller mer,så kommer det att bli trångt.. A.L. är stort till ytan,men det saknas större fria ytor(vilket är naturligt för en butik).
imported_na20
Hej!
Bygg ut butiken Christer.Mvh Ann-Mari
Pastorn58
cfakvarielagret
MR.Fish sa
Kunde ni inte kommit på ett mer "fasionabelt" ställe än A.L.?
Ja menar; räknar ni ,kallt ,med att högst tio pers kommer...?
Om det kommer tretio,eller mer,så kommer det att bli trångt.. A.L. är stort till ytan,men det saknas större fria ytor(vilket är naturligt för en butik).
--------------------------------------------------------------------
Om du hade varit vaken på årsmötet så hade du upptäkt att av 150 ditresta övernattande medlemmar så glömde 140 st att stiga upp på morgonen.
vänligen
Christer
MrFish
Jo,vars presidento del AL, ja var med på mötet...; men jag vill minnas att det var betydligt fler än tio ,som trotsade sitt bakfulla ,värkande huvud,för att närvara.;)
Jonas-E
hja, jag tror vi var 12st eller nå't
Micke
Efter att ha kontrollräknat på foto kan jag berätta att vi var 32 st på årsmötet. Det var tydligen många som var trötta och inte kunde räkna riktigt ;)
cfakvarielagret
Tack messer.... Micke trodde inte någon skulle kolla
men jag tror fortfarande att sex kommer (för övrigt mitt favorit ord)
vänligen
Christer
föresten va fan gör ni vid datorn det är ju midsommarfest.
Joakim-Draktoft
citat:
föresten va fan gör ni vid datorn det är ju midsommarfest.
Tydligen samma sak som du :D
Men nu är det strax dags att bege sig mot midsommarfirandet...
Mikael
citat:Ursprungligen skickat av Pastorn58
Alla är välkomna till Bromma men endast medlemmar får närvara och rösta på mötet. Mötestiden lär dock inte bli särskilt lång så det blir tid över för trevlig samvaro för såväl medlemmar som icke medlemmar.
För övrigt gissar jag att det kommer 20 medlemmar, för det fall inte vinsten för rätt gissat antal deltagare blir bättre skänker jag min eventuella vinst till Christer och Mats :D
Vi ses den 2 juli!
/Mikael Mayer
anli
Jodå, jag dyker upp i alla fall... så det blir någon ordning!
Mikael
I morgon är det dags!
Vi ses i Bromma kl 10.00, dagordning enligt nedan:
Dagordning
1. Mötets öppnande
2. Val av ordförande
3. Val av sekreterare
4. Mötets behöriga utlysande
5. Godkännande av dagordning
6. Fastställande av nya stadgar i enlighet med förslag
presenterat vid årsmötet i Filipstad
7. Mötets avslutande
/Mikael Mayer
Nyllet90
VArför kan inte ciklidsammankomster hållas närmare Örebro för?:D
GoSatta
8 är min gissning, vinner jag ska jag skänka vinsten till mikael =)
imported_na20
Hej!
christer du får låna en gitarr till mötet och visa dina musikaliska sidor.Det vore roligt och höra vad du gillar för musik.Mvh Ann-Mari
imported_na20
Hej!
Christer du har ju en del rockor i butiken vad jag förstår,då tror jag att du gillar ROCKMUSIK.Mvh Ann-Mari
Nyllet90
Mötet är idag! Bara så ni et!:D