cfakvarielagret
Tänkte bara säga att ni får prata hur mycket skit om mig som helst för nu börjar semestern men om jag inte hittar en dator ses vi om ca 10 dagar och då kommer svaren
1. ÖL
2. POOLEN
3. VEDELDAD BASTU TÄNDA LJUS (okej det var för frun)
4. DYKNING (koster)
5. BÅTHUS (fiskare på koster dom vill ju så gärna hata en stockholmare och man gör ju allt för sina vänner tack för alla öl)
6. inte fan vet jag hur man gör, brukar vinna ändå
7. ABSTINENS (hälsar på Akvariebutiken i Strömstad tack Patrik)
8. SER PÅ NORRMÄN (är som fiskmåsar gud vad vi älskar dom)
9. FOTBOLL (mot Norrmänn på Silverhornet som en elefanthjord på 60 personer se upp)
Vänligen
Christer
Alexander-Ylipaa
Ha en trevlig semester.
Norrlänning som jag är tycker jag vedeldade bastun låter bäst;)
Ironic
Hadet så trevligt !!
Hur går det föresten glaset till mitt 1000L?? (har du glömt eller?):(
Nyllet90
Låter som en trevlig (men rörig) semester!:D
Joakim-Draktoft
Nord- eller Sydkoster ?
Valet av semesterplats är ju åtminstone en av Sveriges mest solsäkra, det kan jag gladeligen intyga, efter ett antal besök där.
jan-olof
Ja äntligen Christer har du insett var framsidan av Sverige ligger.mvhJanne
Johan
trodde att tråden skulle vara ännu än musik tråd, men ack va fel jag hade, men ser att du tar nästan ändå upp temat ur låten i din text. :)
shcolsson
Instämmer med Janne! Kusten norr om Göteborg är den bästa i Sverige. Gäller då både ovan och framför allt UNDER vattenytan. Sten och undervattensklippor och SALTvatten är bättre än bräckvatten och sand.
:)
imported
Låter trevligt Christer, får instämma med att den vedeldade bastun lockar mest (norrlänning också). Ha en trevlig semester, vi syns & hörs!
jullen
Trevligt med semester!
Nyllet90
Själv åker man också till kusten idag då! Vem vet, man kanske träffar på en viss stockholmare där borta!:D
jullen
Jag seglar med familjen till bohuslän på måndag.Kanske träffar två akvarister där;)