Ola-Svensson Jag skulle gilla om man satte ihop det med NCS artiklar (dvs. om personen skrivit artiklar sa borde det upp en (1) lank till hans artikellista). Varfor listas forfattarna efter fornamn. Att lista efter efternamn maste anses som standard.
StefanL citat:Varfor listas forfattarna efter fornamn. Att lista efter efternamn maste anses som standard. Det är helt rätt. Namnen borde listas efter efternamnet och inte efter förnamnet vilket också diskuterats tidigare.
Felipe Sakert inget nytt,,,,men jag tycker att det vore bra med habitat/biotop bild/er pa just den fisken...men gar detta om det nu inte finns habitatbilder pa alla???
Joakim-Draktoft Kategorin Biotop finns redan med i nuvarande version av Medlemmarnas bilder, och finns även med som förslag till kommande version. Om Habitat även skall sorteras in under samma kategori skulle kunna vara en idé. När det gäller kommande Artregistret så finns där möjlighet för biotop och habitat-bilder (om sådana finns tillgängliga), så därför ser jag förståss gärna att även dessa kategorier finns med i medlemmarnas bilder.