Micke Nu är innehållet till Ciklidbladet 3/2005 spikat. Det kommer att bli ett fullspäckat kanonnummer med 56 sidor. Det känns som det blir det bästa under min tid som redaktör, det blir med säkerhet det innehållsrikaste med mer än 20 artiklar! Mer information kommer här senare.
Micke Kul att det kommer så mycket ny ciklidlitteratur, i Ciklidbladet 3 finns tre recensioner av nya böcker. Här finns information om bokrecensioner i Ciklidbladet: http://www.ciklid.org/forum/topic.asp?TOPIC_ID=11573
Nyllet90 Ville bara säga att de står fel i presenttionen av nr 3 på förstasidan. Det står i nummer 2 kan du läsa om. Det ska väl vara nummer 3?
Zaphi Jag är mest orolig för om det är min sambo som skrivit "Att leva ihop med en ciklidnörd" i smyg eller så...
ChristianAlfredsson citat:Ursprungligen skickat av Zaphi Jag är mest orolig för om det är min sambo som skrivit "Att leva ihop med en ciklidnörd" i smyg eller så... Man kan ju hoppas. Jag har många illustrerande foton.
Nyllet90 Verkar vara många spännande artiklar den hör gången. Och jag längtar till bokresensionerna också.
Micke Nu är Ciklidbladet 3 klart och skickas till tryckeriet imorgon för att tryckas under nästa vecka. Det innebär att det kommer att komma ut i tid, d v s omkring den 20 september, om inget oförutsätt inträffar. Om du ännu inte har betalt medlemsavgiften börjar det alltså bli hög tid om du vill komma med i ordinarie utskick. Som medlem 2005 får du 216 sidor Ciklidblad, rabatter och erbjudanden, möjlighet att ansöka om stipendier på upp till 10 000:- och en kalender för 2006 med 13 kanonfina foton i A4-format. Allt detta för 250:-!
GoSatta och vill man vara 100% säker på att komma med innan CB3 kommer så bör man betala innan första september.
Micke Idag trycks Ciklidbladet 3, sista betalningsdag för att säkert komma med i ordinarie utskick är den 1/9.
kajp När kommer den??? Drar till Dublin den 18:e o det hade varit en god litteratur på planet för att distrahera en flygrädd kaj.p
Micke Eftersom den 20:e är en lördag så är det inte omöjligt att den kommer veckan före. Har du tur hinner du få den före flygresan, annars slipper du få Guiness-fläckar på den och har något att se fram emot när du kommer hem ;)
Uffeman citat:Ursprungligen skickat av Micke Eftersom den 20:e är en lördag så är det inte omöjligt att den kommer veckan före. I min kalender är den 20 Sept en Tisdag !