imported_na20 Hej! Blir roligt med ett nytt CB,jag har tittat också på andra ciklidtidningar men ansser CB vara den bästa,mycket fina foton artiklar etc,etc.Mvh ANN-Mari
Micke citat:Ursprungligen skickat av annmari Hej! Är det någon här som vet om Ad Konig är med i NCS?! Mvh Ann-Mari Ja, det är han.
ozric citat:Ursprungligen skickat av Micke citat:Ursprungligen skickat av annmari Hej! Är det någon här som vet om Ad Konig är med i NCS?! Mvh Ann-Mari Ja, det är han. Då har han hygglig rabatt på "Drömciklider" då!!
Joakim-Draktoft Ja lika bra rabatt som oss övriga NCS medlemmar :D. Iofs har han nog några friex liggandes, med tanke på att han är författare till boken...
Daniel-Odell bara jag som fick min idag? Kaj P's artikel: Det är ingen crenicichla, det är en channa pleurophthalma. (jag har 3 + att den största e posterboy på FF) De stora cikliderna är C. persei.
Prayerman Ok, får hoppas den ligger där och väntar när jag kommer hem då! Det känns som det var riktigt längesedan det kom ett ciklidblad! Visst har det varit rätt lång tid emellan nummer 2 och 3?
bmwpower Kommer det att svaras på fler frågor i nästa CB känndes som när frågorna att det var många intresanta frågor
Micke citat:Ursprungligen skickat av bmwpower Kommer det att svaras på fler frågor i nästa CB känndes som när frågorna att det var många intresanta frågor I nästa nummer är det Jan E Holmgren som svarar på medlemsfrågor och i nr 1/2006 Laif DeMason.
Micke citat:Ursprungligen skickat av bmwpower Var en mycket intresant CB saknade bara lite mer tanganyika och malawi Det ser uta att bli mycket av den varan i nr 4.