Zaphi Jag bara måste dela med mig av denna reklamfilm. Jag tycker det är en av de coolaste jag sett någonsin, och då kollar jag ändå en del på utländska reklamer och så: http://www.bestadsontv.com/ad_details.php?id=474 Man måste nästan kolla några gånger för att smälta den! :D
Cichlidaholic Coolaste reklamen nånsin för min del är vikinglotto reklamen som gick för några år sedan på tv3 inte för den var vidare kul utan för att de använde min bil i filmen =) Det är coolt =)
jullen citat:Ursprungligen skickat av Peckers Coolaste reklamen nånsin för min del är vikinglotto reklamen som gick för några år sedan på tv3 inte för den var vidare kul utan för att de använde min bil i filmen =) Det är coolt =) Jaha,nu vet man det:D
malplacerad citat:Ursprungligen skickat av Christian Alfredsson Du har sabbat min arbetskväll. Var tvungen att se alla. Mao kvällen blev räddad? ;)
ChristianAlfredsson citat:Ursprungligen skickat av malplacerad citat:Ursprungligen skickat av Christian Alfredsson Du har sabbat min arbetskväll. Var tvungen att se alla. Mao kvällen blev räddad? ;) Jag får vara uppe längre och jobba idag istället.
Midas_Tom citat:Jag får vara uppe längre och jobba idag istället. så kan det va! dufick ju så iaf en as bra reklam film!