deelay
Varför skulle inte försäljaren få ha rätten att göra reklam för sin produkt i sin annons... låter ju smått märkligt eller har jag missat nått?
Robin
Byttorp: Vi (moderatorerna) slipar hela tiden på idéer som ska göra hela ciklid.se bättre än vad sidan är just nu. En del är annonsplanket, en är forumet, en är fotogalleriet. Var sak tar ganska mycket tid att göra iordning. Eftersom det är en ideell förening och inte har några anställda för att utveckla delarna. Det går inte så snabbt och det är väldigt många som har "en fot i stöveln". (Många kockar du vet).
Den 1 september (vad jag vet) kommer stora delar av ciklid.se förändras. Forumet kommer att bli bättre och fotogalleriet ska bli bättre. Tyvärr hinns inte köp&sälj med i den övergången utan får vänta någon månad till. Hur upplägget för olika kategorier kommer att vara vet jag inte just nu. Men en sak vet jag och det är att det kommer att bli så himla mycket bättre och lättare att dels annonsera som för mig att sköta rensningen av icke godkända annonser.
Regler för hur man ska och får annonsera kommer också att finnas.
Byttorp
Robin.
Jag har den fullaste försåelsen för att det tar tid. Ciklid.se är en strålande sida med tanke på resurser och alla involverade gör ett jäkla jobb för att vi som inte bidrar skall kunna klaga på allt som inte finns....*ler stort* Jag har alltså inte framfört någon kritik på sidan som sådan what so ever....snarare lite kritik på oss som använder den, på som jag då tyckte, ett felaktigt sätt ibland. nåja, antar att detta inlägg inte behöver något svar....;)