StefanL
Det börjar bli dags att skicka in nya bidrag för att delta under september månadstävling.
Jag vill påminna om tävlingen och att ni ska vara noga med fotostorleken samt era medlemsnummer när ni skickar in era bidrag.
I samband med denna påminnelse vill jag även tala om att detta blir den sista månadstävlingen som jag ansvarar för då jag valt att sluta som ansvarig moderator för både Medlemmarnas bilder samt Fototävlingen. Jag vill tacka alla som bidragit med foton till tävlingen och Medlemmarnas bilder under den tid jag ansvarat samt den goda kontakt jag haft med ett antal medlemmar. Jag hoppas att dessa båda avdelningar kommer att utvecklas ytterliggare och jag önskar den som efterträder mig lycka till...
ChristianAlfredsson
Bild inskickad!. Väntar med spänning på resultatet från förgående månad.
Johan
ja det var några riktigt fina kort.
StefanL
citat:Väntar med spänning på resultatet från förgående månad.
Det ligger väl här Christian?
Resultat Juli
Augusti är ju inte klart än...;)
ChristianAlfredsson
Det är resultatet från pågånde tävling jag väntar med spänning på. Röstningen är väl några dagar till?
StefanL
Självklart fortsätter augusti månadstävling till den 31:a kl 23.59.59...så fortsätt att rösta på bidragen för denna månad!:D
StefanL
Kom ihåg att skicka in foto...för att få vara med i fototävlingen under september.
StefanL
Sista dagen för att skicka in foto till september tävlingen!
Ralph
Bra att du påminner, nu är jag också med! :)
doctor
Puh, jag med!
Cutekid
min med?
Jonas-E
då har jag okså skickat in...
lisabeth
Försöker denna månad jag också,,,,,,
LISa
Robbe
http://www.ciklidbladet.se/fototavling/tavling_aktuell.asp
Många grymma foto denna månad mina favoriter är Symphysodon aequifasciatus och Tropheus Ikolan....grymma
jarinen
Oj vad jag gillar Guldsömarna !! Vad vackra de är. Många fina bilder denna gång!
Mvh Jari
GoSatta
imorgon 23:59 är sista chansen att rösta på månadens tävling och att skicka in bidrag till nästa månads tävling!
Cutekid
Har du fått in min bild till nästa månads tävling?
Mvh
GoSatta
Ska jag vara helt ärlig så ingen aning, jag tog precis över och har itne hunnit kolla igenom sakerna ännu. men ska ha det klart senaste imorgon någon gång.
Joakim-Draktoft
Kom bara ihåg att inte omnämna vilka bilder och vilka fotografer för att behålla anonymiteten i tävlingen.
doctor
Jag skickade upp en bild men jag tror jag glömde skriva i fångstplats. Vet dessutom inte heller exakt då jag köpte fiskarna i en affär och personalen visste inte vart de kom ifrån. Troligen är de odlade. Vad gör man då? Är inte nån expert på fångstplatser eller nått sånt. Och inte hittar jag nån bild på nån likadan fisk heller, min är inte färgad som de på bilderna. Hur gör jag då för att inte riskera diskning, vill gärna vara med i tävlingen.