Laesk
Nytagen på FH-junior
FI
Nice! Det är såna där exemplar som får mig intresserad av Flowerhorns, de flesta man ser annars ser ut som trimacs och då är det ju roligare med riktiga trimacs, men den där är något helt annat, väldigt vacker och påminner en del om carpinte eller dempsey med alla iriserande fläckar.
Styrso
Sket Snygg bild & fisk :-D
jullen
Grymt fin laesk!!!
Styrso
Nytt försök till lek
Sådär - nu har hannen fått komma tillbaka till lekstugan. Jag får hålla ett öga på dem den här gången. Jag lånade även en kamera (måste få tummen loss och köpa en snart).
de älskande tu:
Styrso
Bild på henne utan blixt
hon har bra rödfärg....
Laesk
Oh vackert! Men hanen va mer lik en fh på dom andra bilderna man sett... iofs är väl ljuset lite konstigt där...
Köp en Canon 350D :) jag är helnöjd me min
Midas_Tom
snygga firrar!!!
Laesk
Dagens form, gått över 25cm.. (för tillfället är han i ett 200kar, därför är han lite mörk å dassig)
Cutekid
Har du fått hem blixtarna läsk?
Laesk
ne jag har inte beställt nån slavblixt... de ska bli en 580EX å ST-E2 sändare ist.
Styrso
Jag får väl kontra med bild från i helgen. Nu börjar även jag bli sugen på att satsa lite på kamera etc.... skit också det här kan bli dyrt.
Daniel-Odell
ååh vilken fin flowerhorn! ser kanon ut.
Laesk: snygg form, men vart är färgerna?
Styrso
tackar- jo han har tagit sig fint...
Laesk
Jäklar va najs Styrsö!
Orm.. hehe nedu säg de.. han blev fet å färglös som du sa :) men han har sin charm
anli
Styrsö:s firre var tjusig den! Bra kap.
Va inte så lessen Läsk, han serju grym ut ändå!
Laesk
Anli hehe :) ska hämta ett 375 imorn åt honom iafall.. kanske inte mkt bättre de. men men
Om du har vägarna förbi å har plats för honom så är han din!
anli
Hördudu.. jag har så knökfullt i karen så jag skäms!
Laesk
Haha ok .. ja nu ikväll har jag vart iväg efter ett till 375, så imorn får han lite mer plats!