discusred Har fått bilder till min hemsida från en god vän som har varit nere i Amazonas. Om ni har lust och titta runt, jag blir sugen på att åka ner i allafall:D http://www.patriksdiscus-page.com/
Kalle-El Fina bilder, men man behöver väl knappast kika på dem för att bli sugen att åka ner eller!? :) Är det någon som vet vilka fiskar det rör sig om på bilderna 4,6 och 12?
Micke-Lovberg Spontant mår jag bara dåligt av att se den låga vattennivån i plastbackarna som fiskarna hålls i.USCH!!!
olof Hej! Bild 4: ingen fisk utan en sötvattensdelfin. Bild 6: stingrocka - av något slag. Bild 12: read tailmal - mycket populär och god maträtt i Amazonas. Mvh olof
PsyM citat:Men vad var det där som några människor höll fast? Anakonda?? Det är väl snarare än krokodil som ligger upp och ner i nätet..
discusred Har lite fler bilder, men vågade inte fylla sidan. Bilderna visar jag varje dag nu för min sambo, så jag oxå får åka ner en dag
malplacerad Hur länge ligger discusarna på botten av en plastback innan de hamnar i mer "normala" vattennivå-förhållanden? Ser lite obekvämt ut.
jarinen Men så där ligger ju discus oftast i transporthinkar oavsett vattennivå, har väl med stressen att göra. Mvh Jari
reecord mycket fina bilder. jag har fundeat mycket på o åka dit. vad kostade resan och sedan har jag funderat på det där med guider Det köper man där nere eller?