jullen
Hej!
Jag undrar vart den nya webben är.
Den skulle väl kommma idag eller?
wenger
Står på startsidan att den ska komma i eftermiddag/kvällen så vi får väl se snart :)
Robin
Den som väntar på nått gott...
ryghar
Den som väntar på nåt gott väntar ju alltid för länge...
jullen
Hehe ;)
Robin
Helt riktigt wenger!
imported_na20
Hej!
Ja, man är ju nyfiken på den nya webben.Men styrelsen kommer säker med en ny fin webbsida,vi har något fint och se fram emot.Mvh Ann-Mari
Robin
Jag har sett en arbetskopia på den för längesen och jag säger bara att förvänta er inte någon jätteförändring på färger och sånt. Det var lite uppiffning jag såg. Riktigt snyggt.
Zaphi
Den största skillnaden ligger i att forumet blir helt nytt.
Rundstrom
citat:Ursprungligen skickat av Zaphi
Den största skillnaden ligger i att forumet blir helt nytt.
Sweeeet :D
jullen
Okej!
Ska bli riktigt kul att se när det kommer om nån/några timmar;)
StefanL
Jepp! Håller med om att det ska bli roligt att se det nya forumet! Känns som om det är dags för förnyelse och jag hoppas verkligen att det blir en "hit"...
Mycket talar för det iallafall då många goda idéer har kommit upp som kanske kunnat genomföras.
jullen
Jag har en fråga:Hur länge har ncs haft det här forumet?
Joakim-Draktoft
Jag vill minnas att det startade som en BBS en gång i tiden av den gamla redaktören. Sedan någon gång under 94/95 så gjordes den första Ciklid.se webben och därefter har det bara fortsatt.
jullen
Okej!
Prayerman
Zaphi, hur går det med presentationen av medlemarnas bilder? Var det inte du som hade ett finger med i det. Kommer det också vara nytt nu?
StefanL
Trevligt att se dig online Joakim...då kommer nya forumet snart! Hehe...:D
jullen
Väntar och väntar och väntar...
StefanL
Joakim kanske sitter och darrar med fingret på knappen som sätter igång det hela...hehe...:D
Niclas-Larsson
Då darrar han nog så att han inte får fingret på rätt knapp...