Maria---Sjojungfru
ZaphiDe skall tydligen även servera en räkmacka där uppe som är värd att döda för. Konstigt nog har jag inte provat denna ännu, men hört många rykten om den.
Jag kan intyga att räkmackan är absolut kanon
Kalle-El
Mackan i sig hade säkert varit helt oki, om man nu gillat räkor...
Om man har lite problem med höga höjder är det där stället ingen höjdare dock, om man dessutom inte är så där våldsamt förtjust i hissar kan det hela utvecklas till en mycket obehaglig stund! :)
Joakim-Draktoft
Jag kan också intyga att räkmackan inte går av för hackor, även om det var några år sedan jag smakade.
Zaphi
Gothia Towers skall dessutom bygga en tredje "skyskrapa" inom kort och blir då europas största hotell med 1.200 rum. Idag är det Nordens största hotell med 704 rum.
Johan
vore inte fel att hänga på hotell istället, har presentkort som jag kan nyttja.
Zaphi
Ah vad bra, då delar vi alla på det! ;) En räka var!
Ola-Svensson
Jaha, da har jag kopt flyg och tagbiljett (nar man bodde i Sverige sa visste man inte hur bra man hade det med forutsagbara tagpriser och noll byrokrati). Ni far nog redan nu fundera pa att hyra anabolastinna dorrvakter om jag inte skulle komma in.
Zaphi
Då gäller det att du håller korpgluggarna öppna den dagen programet presenteras här! Dock bör det nog inte bli några problem.
Kalle-Maja
Transportbokning är verkligen smidigt nuförtiden, men inte bara i Sverige, internet har betytt mycket. Faktum är att flygbokningssystemet och kontanthanteringen(bankomaterna) tidigt fungerade bra. Redan i början av 90-talet var dessa system datoriserade.
Ola, du kommer nog in. Vi ses snart.
Alexander-Ylipaa
Erik laddar upp inför göteborg ...;)
Robin
Vadå? Var lotteriet ogynnsamt? Märkte inte jag....:P
Zaphi
Det börjar dra ihop sig lite tills man kan anmäla sig till stämman. Det handlar väl om 10-12 dagar eller så antar jag...
Hur går det förresten med bokandet av den där restaurangen Magnus? Jag är övertygad om att det är bra att käka lite först, men jag (och förhoppningsvis några till) kommer förmodligen dra mig vidare till ett ölhak lite senare på kvällen....
Ni som kommer på fredagen får gärna anmäla er i denna tråd på nått sätt så vi får en känsla av hur många vi blir och kan välja ställe efter detta. En sak är klar, jag kommer att vara där!
Cutekid
Jag och Slobban kommer nog på fredag som det verkar nu. Eller vad säger du Robin?
Kjell-Fohrman
I alla fall Willem Heijns kommer också redan på fredagen.
Kalle-Maja
Jag kommer tidigt fredag kväll. Kan oxå tänka mig gå vidare även om öl måste vara en gemensam nämnare för de ställen jag besöker. Blir det sent gillar jag techno.
cfakvarielagret
Vi kommer också på fredagen typ 9st fler får inte plats i min lilla bil
Christer
Jonas-E
jag kommer upp på fredagen + minst en till...
Dansken
Kommer nog också upp på fredagen.
Robin
CutekidJag och Slobban kommer nog på fredag som det verkar nu. Eller vad säger du Robin?
Låter bra det!
Vad jag förstått så ingår inte den extra natten i paketet Zaphi? Vad kostade den extra?
Zaphi
Det skall stå i PDFen, men just nu går den inte att öppna här på min dator. Skumt.