Kalle-El Om bara elektroniken varit på min sida är jag nu också betald medlem i NCS. Vinner nu inte Djurgården SM så kan du räkna med att jag önskar steka dig över sakta eld! :D ***** Är det någon som kan bekräfta eller dementera om forumens "Cutekid" knäcker extra som skådis? Oavsett vilket råkar en elak fångvaktare i nya serien "Prison Break" vara väldig lik honom...
PatrikMalmo Cutekid, det är en del saker som fastnar på film under helgerna... just vid de där tidpunkterna när man inte har riktigt koll på omvärlden. Glöm inte att skicka en räkning till någon, sådant ska du ha betalt för!! Hilsen, P
MrFish Fish svarar El-ksalle: "Vinner nu inte Djurgården SM så kan du räkna med att jag önskar steka dig över sakta eld! " -Det behövs inte, -var på semin Sv-cupen idag emot elvsborg=DIF!(2-1). Ps. El-Kalle, maila mej hellre ang. DIF, än på forumet, men som, sagt: DET blir en dubbel i år!! -Jippiye. -Fisken-
ixxe apropå likheter, tycker mr fish e väldigt lik Jonas walström (osäker på stavning) ni vet han på skansen :)
MrFish citat:Ursprungligen skickat av ixxe apropå likheter, tycker mr fish e väldigt lik Jonas walström (osäker på stavning) ni vet han på skansen :) -Ja vi härstammar ju alla från apor..Mvh. Mr.Fish.
mickebromma Ja framför allt dom som nu har den förmågan att lyckas heja på djurgården.snart är super ettan ett faktum igen.
Kalle-El Oki då från och med nu tar jag sådana saker via epost då! :) Trodde inte folk ville bli störda där helt enkelt!