Cutekid
grabbarna i styrelsen. De har belagt ett styrelse möte hos Micro här i Lund. De hade tydligen hunnit med ett besök på simontorp innan de skulle ut och svinga några bägare på Glorias i Lund. Precis samma ställe som jag och flickvännen skulle käka på. Så för att bespara tjejen en massa lidande så beslutade vi att äta på ett annat ställe. Vi får väl se om de orkar upp på ett styrelsemöte i morgon bitti :D
Mvh
mickebromma
Verkar lite surt att träffa ciklid maffian när chefen är med men du menar att Ni bytte restaurang bara för det, hoppas att Ni bytte till en bättre sylta,så att kvällen blev bra.
drd
Och jag som var på besök på Simontorp efter den beryktade NCS maffian hade lämnat ödemarken och fåren bakom sig :D
Dessförinnnan hade man varit på affärsrace med ett gäng hallandsakvarister i malmö och köpenhamn !
Trevlig dag och man gjorde inte av med en spänn på fisk för ovanlighetens skull
Joakim-Draktoft
Kan ju upplysa er om att styrelsemötet började 09:00, så visst är vi vakna :D
ChristianAlfredsson
Ni kan ju passa på att ta nya foton för avatarerna ;)
anli
Lund var hur fint å pitoreskt hur helst, nu har jag blivit ännu mer berest i de södra landskapet! Mitt andra besök i skåne.... på två år!!
drd
Skåne är underbart :D
Varmt och snöfritt nästan hela året
GoSatta
Ja det va riktigt fint, här i Stovkholm håller träden på att bli gula nere i lund blommade fortfarande blommorna över allt, de va riktigt trevligt :)
Cutekid
Hur blev det med linedancen Mats? Du hade ju skorna med dig eller hur var det?
Mvh
anli
Måste tillägga att Mikro var snäll och tog sig tid för att agera guide på söndagseftermiddagen, han oss visade oss runt bland några av sevärdheterna. Tack för det!
mikro
Så lite så, man måste ju visa uppsalaborna hur Sveriges första universitetsstad ser ut ; )
Ola-Svensson
Uppsala Universitet ar Nordens aldsta sa det lar ha titeln Sveriges forsta ocksa...
olof
Hej!
Det där är ju inte hela sanningen Ola.
Det svenska universitetet i lund grundades 1666 men universitetet är ursrungligen grundat redan 1438 dvs innan Uppsala universitet grundades.
Mvh
olof
GoSatta
Nej det var ont om linedance i Lund =) men ni hade den absolut dyraste ölen jag har varit med om! men god var den :)
drd
citat:Ursprungligen skickat av GoSatta
Nej det var ont om linedance i Lund =) men ni hade den absolut dyraste ölen jag har varit med om! men god var den :)
Ölen är väl betald av medlemmarna som i alla andra föreningar när styrelsen är igång.....*LOL*
Just kidding :D
Taco
Får man vara lite petnoga så var väl univesitetet i Greifswald det första "svenska" universitetet. Lund var ju ett danskt. Uppsala det första svenska universitetet på svensk mark.
Eller?
GoSatta
nej tyvärr :) kanske något att ta upp på nästa stämma :)