ChristianAlfredsson Här kommer en variant på Tropheusteamt. Stopljusröd Tropheus har det en gång stått i Ciklidbladet. Så här måste den sett ut. Själv har jag inte fått tag i den varianten.
Johan Fredrik H.Det verkar ju vara äta eller ätas som är ämnet i denna såväl som förra. Här kommer min: sån troffe skulle tom jag köpa. ;) ojdå bilden kom inte med på citatet, menar den som fredik har med monster munnen.
Cutekid Eftersom jag är kass på photoshop så kom jag på en enkel men ganska klurig lösning. Hoppas den kvalar in.
Ralph Calle, kan nog inte bli bättre. Stilrent! Här kommer ett kasst "försök"... En del älskar ju troffar (grönt ljus), andra hatar dem (rött) och sen finns det väl några i mitten också. Jaja, jag lovar att göra ett bättre bidrag nästa gång. :) Tropheus spec. "stop light"
Fredrik-H Va bra att striden äntligen är igång..."Lysande" inlägg från både Christian, Calle och Ralph (i ett av fallen dock endast ögat). Jag ska fundera lite och återkomma.
Tony Fredrik, än så länge är ju ohotad i ledningen :) .. Jag skall nog göra ett till alster med lite mindre däggdjur..
ChristianAlfredsson Känns som Fredrik leder. Undrar om styrelsen är jury eller om de inte vågar ge sig in i kampen? Huvud funnit i maten. Sardinen fångas i Tanganyikasjön! Lite som det fritterade hönshuvudet på en känd restaurang.