Johan
2 veckor skrev anli den 3/10 det borde bli exakt idag om det nu är klart, men de kanske vet när de skickas lite närmare nu iaf.
GoSatta
Mikael är tillbaks nu så han fixar nog det snart.
mikro
Här är jag!!! Hemskt ledsen för att min resa råkade krocka med utskicksdatum för dvd:erna. Resan har varit planerad sedan november förra året och dvd:erna kom inte in i spelet förrän ganska nyligen och jag hade dessvärre inte en tanke på att det skulle krocka. Jag ska försöka hålla bättre koll på när beställningarna ska läggas i fortsättningen!
Jag har precis plöjt igenom alla mail som låg och väntade och ska ta tag i utskicket imorgon! Än en gång hemskt ledsen att ni fått vänta!
Johan
härligt!!! då borde vi får dem iaf innan helgen om inte posten går vilse med dem =)
*edit
eller?
Johan
nån borde väl veta hur det går? inget svar sen i måndags..
Joakim-Draktoft
Mikael håller just nu på att jobba med kuvertering, så leverans kommer nog att ske inom kort.
Johan
det låter trevligt. så nån gång nästa vecka då?
Joakim-Draktoft
Exakt när kan nog endast Mikael själv svara på, men Ja, det bör vara närstående.
mikro
Om du/ni har några frågor så är det bättre att skicka direkt till mig på mikael.nilsson@ciklid.se istället. Jag har lite svårt att få tiden att räcka till allt för närvarande så jag hinner inte riktigt med att vara inne här och kolla så ofta.
De borde dyka upp antingen imorgon eller på måndag om posten sköter sig som de ska.
JockeB
Härligt! Nu dunkade DVD:n ner i lådan. Bara att bänka sig i helgen.
pleco
Har också fått min DVD .
Johan
hoppas hoppas att även min dykt upp.
YES! den är här..o den innehåller parachromis..najs..helgen är räddad.
Torsten
Helgen räddad!!!!! :)
mikro
skönt att dom kom fram som dom skulle : )
Ha så trevligt i soffan
anli
Nå va tycker ni nu då när ni äntligen har DVD:n. Störtskön rulle eller hur? Att se tuba cruisa i strömmen, eller att se skymten av en loisellei gjorde mig extra glad!
Johan
jag tyckte den var bra, om man ska önska nån förbättring så hade jag sett mer av andra fiskar o mindre av citrinellum.
JockeB
Kan hålla med lite om det Johan. Men jag lärde mig nåt nytt om mina A. zaliosus, den enda centralaren som lever på öppet vatten, skojigt.
jinnarparen
Kul att se fiskarna ut e i det vilda. Emellanåt var det lite väl långa sekvenser på en och samma fisk, det verkade ibland som om man ville fylla ut tiden.
Musiken var väldigt irriterande, det skar i öronen en hel del (och det beror inte på att jag gillar heavy metal).
Men totalt sätt väldigt inspirerande. Vinkelslipen har fått arbeta lite på gråstennen härhemma så att jag kan få till en fin klippbotten (Back to nature är på tok för dyrt i ett 3m kar som dessutom är igång)
Johan
så de var inte bara jag som tyckte att diskanten var för hög. slipa på rickard vore kul o se =)
JockeB
Jo musiken kunde man väl varit utan. Men som sagt alltid skoj att få se sina firrar i sin naturliga miljö (även om colaburkar och dyl inte är så naturligt.) Intressant det där att den extrema värmen vid dom där "undervattenskällorna" inte rörde dom, även dom små ynglen. Förklarar kanske att mina klarade sig när en termostat gick sönder och jag hade 36 grader i burken, det enda jag märkte på firrarna var att dom andades lite häftigare än vanligt.