56ovwal Jag trodde när jag loggade in mig här på forumet första gången att jag skulle bo kvar i Rögla en lång tid framöver och valde därför "Rögla" som användarnamn. Dumt, tycker jag nu efter drygt 3 år. Huset sålt och numera boende på annan ort. Skulle alltså villja byta mitt alias mot något annat mer bestående. Om det går, hur ? Eller måste jag logga ur "Rögla" och sen logga in på nytt med nytt alias ? Pigge
Zaphi Du kan säkert byta om du hör av dig till webbansvarig. Intressant hur du väljer användarnamn efter var du bor. Vad blir det nu?
56ovwal Kommer inte ihåg exakt varför jag valde alias efter byn jag bodde i. Hade nyss köpt hus där och hade börjat bygga en ny lokal i "stallet" ( se min Zoon ). "Rögla" kändes väl rätt just då. Hehe, nä, bor inte i Pigge och Pigge är ingen stadsdel i Ystad. Mitt nya alias skulle bli samma som jag har i en del andra forum på nätet ( Som inte har ett dugg med ciklider att göra ! ) Lite luddigt måste det vara, tycker jag ! Pigge är för lätt.
Joakim-Draktoft Skicka ett PM till mig så löser vi det snabbast. Att använda förnamn/efternamn är ju heller inte så tokigt ;-)
Joakim-Draktoft Och du har nu ett nytt användarnamn som du ser. Login är alltså 56ovwal och lösenordet är oförändrat.
56ovwal Nope ! Född -69 och vill inte kännas vid några av de där namnen. SÅ luddigt var det väl ändå inte ?