Henrik-Dehlin Dom sätts igen rätt snabbt? Mjo men det är juh mekansika filter som ska rengöras/bytas var/varannan dag. Quickfilter har aldrig vart bra som biologiska filter, men det är väll heller inte det han är ute efter?.
qristina Inlägg 5 vem är det Malawijanne såklart, hmm undrar varför han skrev i mitt namn redan då 2005 jag får väl fråga honom när han kommer hem senare ikväll
cfakvarielagret Malawijanne såklart, hmm undrar varför han skrev i mitt namn redan då 2005 jag får väl fråga honom när han kommer hem senare ikväll Vi frågar honom när han hoppar ur garderoben då kommer papparazzi
cfakvarielagret Malawijanne såklart, hmm undrar varför han skrev i mitt namn redan då 2005 jag får väl fråga honom när han kommer hem senare ikväll Då frågar jag dig hur många gånger har Janne lånat ditt namn ???
JohnnyE Precis Mvh Peter Hej Efter man kört slut på quickfiltret så kan man sätta i en blåfilter patron till en Fluval 3.Dessa passar perfekt och kan sedan lätt tvättas ur med jämna intervall. Behöver man tillfälligt filtrera mer så ladda med vadd.