Jonas-E
anmäler mig till mötet
olof65
Hejsan Lundaciklider!!
nu har Nordvästra Skånes Akvaristers sitt första möte i söndags.
vi har en hemsida nu också somär föjlande :
http://fiskarna.mine.nu/nvsa/ men vi kommer skaffa ett domännamn inom en vecka.
mvh bengt olsson, webmaster och kassör
Peter_F
Jag anmäler mig till mötet den 7e.
mvh
Peter
Bjorn
Upptäckte att mailet jag skickade ut saknar ämne, så om ni fått ett mail från mej där det inte står något om vad mailet handlar om så behöver ni inte vara rädda =)
Mvh
Björn
sydamerikanen
Tjena! Ser bra ut att Olof bor när vattentornet, då jag jobbar på sony Ericsson.
Har en kurs mellan 17-19 samma kväll, men kanske kan man komma förbi lite efter 19???
Vad är det för grus du vill bli av med?
mikro
Halloj!
Jag kommer också och hakar på Olofs bytesbörs idé. Jag tar minst med mig skott från vallisneria och javaormbunke som jag vill bli av. I värsta fall kanske jag kan byta dom mot en extra kaka eller något : ) Ska se vad jag mer har i min lilla akvarieskrubb som inte används.
Jonas-E
Jag tar med mig lite diverse skit som jag vill bli av med,oups, finfina saker som jag inte har plats till.....;-)
olof
Hej!
Sydamerikanen: det går bra att titta förbi lite senare.
Det är lite olika grova grus i volymer 5-10 liter. sen är det lite sten oxå. Lite växter finns det nog oxå över.
Ni är alla hemst välkomna.
Mvh
olof
mikro
Om någon vill ha goldenyngel så kan jag ta med det också : ) Säg gärna till i förväg i så fall för annars tar jag inte med.
imported
Jag är kanske lite sent ute, men om det finns plats för två personer till så är jag och flickvän intresserade av att kanske titta in på mötet. Vad brukar göras på dessa?
Bjorn
Jag har tyvärr fått förhinder och kan inte komma imorgon. Hoppas ni överlever ändå =)
Mvh
Björn
wofflan
tyvärr är jag sjuk, ligger hemma med feber så jag kan inte komma, frågan är ju hur ni skall klara er nu när varken jag eller Björn kommer
mikro
Fler kakor till mig?
Jonas-E
Plek: På mötet brukar lite föreningsfrågor diskuteras och resten av tiden fördrivas med fisksnack och allmänt akvarierelaterat prat. Huvudsaken är att ha det trevligt =)
olof
Hej!
Det är fritt fram att anmäla sig fram till 19.00. Som Jonas skriver består vår verksamhet främst av att ha trevligt.
Platsen är alltså; iliongränden P:172, Lund. tel om ni går vilse 046-12 28 26. Tiden är 19.00 och det är OK att komma försent men kakorna kan vara slut.
Mvh
olof
Jonas-E
ajfan, jag glömde ta med mig diverse grejer till byteshandel........glömde ju mitt romerska plast-slott....helvete =)
olof
Hej!
Tusan, Jag vet en liten rackare hemma som hade varit intresserad av ett romerskt slott.
Mvh
olof
imported
Det låter alldeles trevligt. Ni kan räkna med mig i alla fall. Vi blir kanske två, men det är inte alls säkert. Är det buss 1 mot Östra Torn från stationen som gäller?
Micke
Jag hinner tyvärr inte komma ner ikväll men jag tycker att idéen med byteshandel är lysande. Kan vi inte köra det till hösten också?
Jonas-E
olof: kan ta med det till din son nästa gång vi har möte....inte så stort men det är snyggt och detaljerat med många grottor...typ triumfbåge =)