Bjarne-Strang Fototävling (fotokonkurranse) på www.akvaforum.no ! Direktelink: http://www.akvaforum.no/fotokonkurranse.cfm
StefanL Tack för det Bjarne! Nu kan ju även jag vara med och tävla... Jag har anmält ett bidrag så nu får ni lite att bita i norrbaggar...ähum...*host*...ärade landsgrannar menar jag! ;-)
ChristianAlfredsson Självklart ett bidrag är inskickat. Bra att du påminde oss. Hade glömt tävlingen.
Micke Jag är också med igen, sporrad av det fina priset i den förra omgången :D . Jag håller just nu på att plugga in de norska namnen på cikliderna :P. Bra att man nu ska kunna kommentera bilderna!
Mike_Noren Attans, en site till jag inte kan registrera mig på för att aktiveringsmailen aldrig når mig.
Micke Christian AlfredssonMan borde få pris för 2:a plats om Micke är med. Äh, du har ju en Canon. Jag har hört att man inte kan misslyckas med dom ;).
Bjarne-Strang Mike_NorenAttans, en site till jag inte kan registrera mig på för att aktiveringsmailen aldrig når mig. Send en mail til webmaster på AkvaForum. Han fixer det for deg ;)
drd Christian AlfredssonMan borde få pris för 2:a plats om Micke är med. Han var nog inte med förra gången :)