Zaphi Om det är dina första bilder med en ny kamera så finns det en jädra potential i ditt fotograferande! Första bilden är relativt väl ljussatt och den andra är inte speciellt dålig den heller.
Pangaea Hehe... tackar ödmjukast... har bara använt akvariets befintliga belysning på dessa bilder...
Alexander-Wiberg Härliga bilder i denna tråd... Hank: Äntligen får man se en bild på din nya inrikting! Hur härligt kar som helst, och en fantastisk disciplin i ditt fiskval! Önskar att jag också kunde hålla mig till 3 arter! Dina demasoni såg fantastiska ut, hur länge har du haft dem? Menar du att dina polit var så hårda mot varandra att du inte kunde ha så många tillsammans?
Hank "Disciplin i ditt fiskval" Jo, det är j-vligt svårt att stå emot alla snygga Mbunas :D Min demasonigrupp köpte jag i somras av F.Hagblom. Mina Polit gick i ett mindre kar innan, tyvärr. Där hände det en hel del :I. ...men har lite yngel efter dom som jag ska komplettera gruppen med. Kanske gå bättre med små.....
Robin Riktigt läckra bilder... det verkar inte som om det går att misslyckas med bilderna med digitala systemkameror...
Jonas-E hmm, jag "råkade" beställa en canon eos 350d lenskit (18-55 tror jag det var) + 1gb minne till mig själv idag....ska bli skönt med lite extra megapixels, den jag har nu är på 4 megapixel och kompaktkamera... Kommer kanske imorgon, annars dyker den upp i mellandagarna...wohoo!
Micke RobinRiktigt läckra bilder... det verkar inte som om det går att misslyckas med bilderna med digitala systemkameror... Jodå jag kan intyga att det går att misslyckas. Men de bilderna brukar man i regel radera direkt. Här är i alla fall ett exempel och jag kan garantera dig att det finns fler...
jarinen RobinAja, nu har alla en utom jag =( Inte jag heller , man får försöka trösta sig med att utmaningen är så mycket större, att få till det med en kompaktkamera ; ) . Dock så funkar det inte. Mvh Jari
JockeB Ni är ju för duktiga boys!!!! Så snygga bilder. Jarinen när kommer du med din kamera till mig då?
jarinen BeastNi är ju för duktiga boys!!!! Så snygga bilder. Jarinen när kommer du med din kamera till mig då? Anytime !! Din samling fantastiska fiskar är alldeles för odokumenterad, efter julen kan vi väl ta en session. Mvh Jari
Laesk Va hos kent i nol igår.... (lite livlös jag vet, men får väl klaga på hans ypperliga belysning) :)