jarinen Snygga kar Laesk ! Verkligen. Man blir sugen på att ge det estetiska en chans i karen, har mest sysslat med funktionalitet hittills. Mvh Jari
Laesk hehe tack ska ni ha! Men de bästa av allt är att karen står här i en 90 gradersvinkel bakom mig i datarummet :P
StefanL Håller med här också...enormt snygga kar! Med den designen/inredningen så gör sig dina fiskar perfekt...det blir ljuv harmoni. Jag tänkte tanken att ha Malawi där (ursäkta anli ;-)) men nej nej nej...det skulle skära sig rejält (även om en art som P sp. acei håller till vid rötter). Det är som ögongodis...hehe. Bra inspiration för de som vill skaffa ett CA-kar... Tääääävla Laesk! Både här och på andra sajter....t ex cichlid-forum.
jarinen Du sätter ribban så högt Laesk så man vågar knappt posta bilder längre, här är dock en bild på min Discusbalja. Mvh Jari
ChristianAlfredsson Växtakvarium Mitt akvarium såg ut så här igår kväll. Provar lite nya växtsorter. Tex den långa i mitten som sitter lite fel. Karet är 160 * 60 * 60 cm.
Laesk Christian AlfredssonMitt akvarium såg ut så här igår kväll. Sånt ljus vill jag ha i mitt 720! Va har du för rör? Galet najs! Å snyggt upplagt.
Laesk Hähä najs jari! Jag får kontra med en "vill du smaka" bild me då! Kul de skulle va å testa macro en gång :\
ChristianAlfredsson LaeskSånt ljus vill jag ha i mitt 720! Va har du för rör? Galet najs! Å snyggt upplagt. T8 * 4 + T5 * 4. Det sitter 4 på varje sida.
ChristianAlfredsson Tycker det är för mycket feta fiskar i denna tråd. Sprang ut och tog detta kortet precis innan världens bästa Robinson började.
discusred Får oxå försöka ladda upp ett foto. Ett år gammal discus, som börjar få fin form nu. Tror han kan bli väldigt fin när han vuxit färdigt.
Svensson Här ligger man i lä när det gäller akvarie fotografering känner jag :) Slänger in en bild jag tog ikväll på mina nya fiskar. Av någon underlig anledning funkar inte img taggen för mig?
kajp Den ser lovande ut Patrik i både färg form o teckning Är det en BL eller???. Sen en diskusbild till då från mitt snakeskin kar