choffe men varför har den en så enorm "sugtratt". är det för att den äter något specielt eller..vaad? ruskigt cool iaf mvh christoffer
Alexander-Ylipaa choffemen varför har den en så enorm "sugtratt". är det för att den äter något specielt eller..vaad? ruskigt cool iaf mvh christoffer A real predator ;)
JockeB chofferovfisk? Jajmän, när jag matar min hane på ca 25-26 cm så tar han 3-4 fingrar i munnen också. Som tur är så har dom inte mycket till tänder;-)
choffe BeastJajmän, när jag matar min hane på ca 25-26 cm så tar han 3-4 fingrar i munnen också. Som tur är så har dom inte mycket till tänder;-) ok. LÄCKERT!!!!!!! med förvånande hälsningar christoffer
Laesk johan_lindgrenmm jag me, tur man bokat in ett "par" ;) Hehe jasså... antar att de är nickes 2 eftersläntare?
jarinen Hmm.. känner till en balja i min omnejd där Splendidayngel simmar i kring. Kanske ska ta och konsultera vederbörande när mitt nya kar är riggat o klart. Fisken är ju annorlunda och cool och inte alltför hårdför som det verkar. Mvh Jari
jarinen becesuper najs jarinen....ska bli kul å se hur mina mini friedrichstalii blir.. Posta gärna lite bilder! Mvh Jari
Micke-Jarhl Tog några bilder till på mina splendida+en påTetrachantus hanen...jag kanske tröttar ut er på mina firrar ...då får ni säga till hehe...