Alexander-Wiberg
Det här låter hur trevligt som helst. Räkna med mig och popcorn!
figge
Ja det här skall jag ta med familjen på! Naturhistoriska är kalas när man har barn :)
Zaphi
Vi (och museumet) räknar med 6000 besökare under perioden. Vi får väl se hur det går. Hoppas vädret blir kasst ;)
Micke
ZaphiHoppas vädret blir kasst ;)
Jag hoppas på bra väder när jag kör till Göteborg ;-)
Micke-Lovberg
Vilka dagar har man chans att träffa någon av Er från "klubben".Tänkte ta en liten tripp i mellandagarna.
Zaphi
Oss från klubben? Nja, det är inte så mycket att träffa ;)
Jag vet inte hur ofta jag kommer springa där men eftersom jag jobbar 150 meter från museumet kommer jag säkert titta in då och då och jag antar att lite av matningsansvaret kommer ligga på mig. Isåfall blir det på lunchtid, mellan 12-13. Några exakta dagar kan jag dock inte säga.
Om du dyker upp på invigningen på Lördag klockan 12:00 lär det finnas en hel del medlemmar där!
Micke-Lovberg
Lördag blir svårt = handla juklappar.Mellandagarna är det som gäller = semester. :)!
Vore kul att få växla några ord live istället för via nätet.
Plockar gärna upp folk på vägen som vill åka ner Götet.
Tony
Vi kan väl bestämma någon dag då vi samlar ihop oss i ciklidgruppen och håller oss där :)
Micke-Lovberg
Vore trevligt!
ChristianAlfredsson
Har ni någon bild som aptitretare. Vore kul att se en översiktsbild.
Tony
Jag skall fixa upp en bild alldeles strax!
kajp
Precis kommit hem från naturhistoriska, tycker allt ser kanon ut. Många har också gjort ett jättejobb. Besökte nyligen den storköpenhamnska utställningen o den ligger helt klart i lä. Så passa på att ta en tur till Göteborg innan den 22:a januari..
Kjell-Fohrman
Är själv precis hemma efter den sista finslipningen - vi ses imorgon kl. 12.00 på invigningen.
Tony
Ursäkta att det inte blivit några bilder ännu, men jag fastnade lite i att printa en helsikes mängd artbeskrivningar som skall på plats innan skynket faller i morgon.
Ses där klockan 12!
Zaphi
Hoppas det kommer ett bra gäng till invigningen. Det vore kul! Är ni i trakten så titta in vid 12!
StefanL
Lycka till alla som är engagerade i GCG och utställningen! Jag ska försöka titta förbi någon dag under utställningstiden...
Kommer det läggas ut bilder här i forumet? Vore kul att se...
Tony
Det kommer bilder i mängder så snart det mest akuta är ordnat.
Kjell-Fohrman
Jepp så var invigningen överstökad - lite drygt 100 personer kom och kollade på fiskar samt tog del av tilltugget.
Det mesta var klart i tid utom alla skyltar och dessutom måste vi göra något åt att det blev väl mörkt i gångarna så det var svårt att läsa på de skyltar som fanns - detta får rättas till under veckan som kommer.
Tony
Här kommer lite bilder från dagens invigning!
Kjell håller tal:
Tony
En del av publiken, min fru och son ser väldigt intresserade ut :)