Micke Det är många duktiga fotografer som bidrar med fina foton till Ciklidbladet. En bra sida om akvariefotografering hittar du här: http://web.telia.com/~u31510321/
MalawiMannen Kortet har inte kommit än o jag har inte fått in mitt emblem heller Ingen som har tid eller?
Joakim-Draktoft Jag hjälpte precis Mats med godkännande av ansökningar för Medlemsbehörighet i Forumet. Således emblemet på plats för 7 personer och därmed rättigheter att posta bilder. eriahl Malawichrille Malawimannen Ove Planstedt stenis Johan F Thomas R.
MalawiMannen Jag tackar för det Då är det bara medlemskortet kvar skulle behöva det innan helgen Ska iväg på en fisk runda innan det är dax att trappa ner inför sommaren
Malawichrille Joakim DraktoftJag hjälpte precis Mats med godkännande av ansökningar för Medlemsbehörighet i Forumet. Således emblemet på plats för 7 personer och därmed rättigheter att posta bilder. eriahl Malawichrille Malawimannen Ove Planstedt stenis Johan F Thomas R. Jippi! Då var det bra kortet kvar att vänta på! Mvh Chrille
Wiiken Vet inte om man ska göra nåt speciellt för att lyckas bli medlem här?!?! Betalade in 250:- till PG 698168-2 den 29:e Maj och har även mailat 2ggr. Kan nån tipsa om ett bra sätt för att få reda på att pengarna kommit fram och vad man sen ska göra för att få ett medlemsnummer. // wiiken
MalawiMannen för bered dig för ca 1 månads väntan o vad jag har förstått ska man inte fråga här för då blir dom bara sura för at man pressar på
GoSatta ligger efter både med mailen och utskicken men det ska snart vara uppklarat. ni som har mailat kommer få svar så fort som möjligt. och korten är snart skickade.
MalawiMannen tjena Har fortfarande inte fått mitt kort. Jag tycker att det är väldigt konstigt att det ska ta så fruktansvärt långtid Ni sa att dom skulle skickas för 1v sen?
imported Tröttnat Nu börjar jag allvarligt talat lessna på denna väntan, så nu skriver jag här. Det har nu gått 3 månader sedan jag betalade in medlemsavgiften. Tidningen har jag fått, men inte något medlemskort. Har mailat men inte fått något svar. Nu får det vara nog. Jag har varit mer än tålmodig.
anli Hej, kollade som kassör upp postgirokontot och visst finns du där Thomas Fransson med din inbetalning. Linkan78 (linus Dorsenius) hittar jag i medlemsregistret. Jag stöter på Mats!
Johan-F MalawiMannenÄr det fler än jag som saknar medlemskortet FORTFARANDE? Absolut, frågan är om det finns någon överhuvud taget som är ny under året som har erhålllit medlemskortet? Jag betalade medlemsavgiften för "bara" 3-månader sedan.
Malawichrille MalawiMannenÄr det fler än jag som saknar medlemskortet FORTFARANDE? Ja, det är det, :-|
MalawiMannen ja jag vet inte o inget svar från ngn som har hand om detta Jag betalade oxå för ca 3 mån sen klarar dom inte av det så får dom väl ta in fler som kan hjälpa till O nu är det semester o då händer väl ännu mindre om det nu kan gå Fick besked för ca 3 v sen att dom skulle skickas
anli Det är bara Mats som har tillgång till medlemskorten. Jag försöker kolla upp detta med honom i morgon (om han är tillbaka och vid god vigör efter midsommarhelgen).
Ove-Planstedt Jag betalade in medlemsavgiften i början av April, jag har fått ciklidbladet nr 1 och 2. Men något medlemskort har jag ännu inte fått, jag börjar också tröttna.