Mikael WFör att vi skall vara säkra på att vi har fått med allt ber jag dem som ännu nästa veckas fredag (21.7.2006) saknar något maila mig på mikael.westerlund@ciklid.se och meddela vad som saknas, samt namn och aktuell postadress (detta för att vi skall få med eventuella missade flyttningar också).
MalawiMannenDet hjälper inte att man mailar styrelsen om man inte fått sina saker
Om ni läser tråden så ser ni att många mailat men inte fått svar
Så varför ska vi maila er igen?
Jag har mailat men inte fått svar.Betalade in i april o inte fått kortet än
En som betalade i juni har fått sitt
Hur går det ihop kan ni svara på det???
Det går ihop på det enkla sättet att om man läser inlägget, se ovan, så innebär det att har man inte fått det man skall ha innan nästa fredag så mailar man, och då inte till medlem@ciklid.se utan till den adress som går direkt till ordförande för föreningen.
Om någon har fått det före någon annan är väl knappast relevant nu, betyder väl bara att man påbörjat åtgärder för alla, dock inte i kronologisk ordning.
De som redan mailat skall ju uppenbarligen åtgärdas, och skulle dessa trots allt missas, så är instruktionen att kontakta efter nästa fredag om saker och ting inte dykt upp.
Svårare än så är det inte att besvara.
Ordförande håller ihop trådarna så att alla skall få det de är berättigade till, och alla i styrelsen tycker det är lika olyckligt att det inte lösts tidigare.
En åtgärdsplan finns, låt oss nu se till att få handlat efter den.