Per-B
Betalade över Internet för en dryg vecka sedan så jag är med! :)
Apropå rabatter, är påslagen större på fisk än på utrustning? Jag antar det eftersom de flesta bara ger rabatt på fiskar. Märkligt på sätt och vis, att vinstmarginalen är stor på odlad fisk kan jag förstå men den kan väl inte vara så stor på VF? Nåja, strunt samma, det är affärsinnehavarna som bestämmer...
Zaphi
Jag antar att akvarium och pumpar etc har väldigt låga marginaler för att folk skall komma igång med hobbyn. Sen när de skall ha fisk, foder, salter, lysrör, medicin etc, det är nog där som butikerna tjänar sina pengar och det är även på dessa produkter de kan ge en rabatt.
Detta är ju dock endast en teori, men som ju verkar logisk.
Guy_P
Nu har jag också betalt över internet.
Dansken
Betalade för en dryg vecka sen.
anli
Har bläddrat i dagens skörd av kontoutdrag 41 sidor... och hittar följande betalande som mailat om att få tillgång till medlemsfuktioner på ciklid.se:
1. Mattias Allroth
2. Thomas Persson
drd
Snälla Anli.....när får jag tillgång till rubbet på hemsidan då ?
Går det att ordna redan nu innan nyårsdan kanske ;) ?
anli
drdSnälla Anli.....när får jag tillgång till rubbet på hemsidan då ?
Går det att ordna redan nu innan nyårsdan kanske ;) ?
Jag citerar mig själv från första inlägget:
"...och kommer att bekräfta era inbetalningar (jag är ju kassör för tusan!) så att Joakim kan godkänna er för att få tillgång till medlemsfunktionerna på Ciklid.se"
Kalle-Maja
Pressa inte styrelsen, dom gör ett fett jobb! Surfar man på sidan ett bra tag, pröjsar och vill plötsigt ha medlemsrabatt får man ju faktiskt tänka på att det är jullov. Typ. Det blåser snåla vindar nu, siestan avskaffades igår och alla förväntas vara på topp.
Men men, Mats är i Thailand och dom flesta vill ta det lugnt. Nästa år blir det nog snabbt ordning och reda...
Joakim-Draktoft
DRD: Om du tar en titt nu så ser du att det är fixat.
Måste dock be dig att fylla i ditt medlemsnummer under Mina profilinställnignar (
http://web2.ciklidbladet.se/forum/usercp.php? ) som du tydligen missat.
Övriga som väntar på ansökningar skall jag ta senare under natten.
Per-B
Kalle-MajaPressa inte styrelsen, dom gör ett fett jobb! Surfar man på sidan ett bra tag, pröjsar och vill plötsigt ha medlemsrabatt får man ju faktiskt tänka på att det är jullov. Typ. Det blåser snåla vindar nu, siestan avskaffades igår och alla förväntas vara på topp.
Men men, Mats är i Thailand och dom flesta vill ta det lugnt. Nästa år blir det nog snabbt ordning och reda...
Avser du mitt tidigare inlägg Kalle-Maja så har jag betalat för 2005 efter att ha surfat mindre än en månad så nu är det dags igen. ;-) Mitt inlägg var mest för att kolla vad som gäller och påpeka en eventuellt dålig rutin. Det bästa vore väl egentligen att inbetalningskorten gick ut i november/december-skiftet så styrelsen fick det lugnare över jul?
Kalle-Maja
Ja Per, det var faktiskt dig jag syftade på. Gillar att du frågar och ger, men kan störa mig på din uppfordrande ton. Så var det sagt. Bara för att tala klarspråk alltså. Mer sånt!
Per-B
Tja, jag hoppas att jag inte alltid uppfattas som uppfordrande.
Visserligen är jag ny här på forumet men forum och föreningar är jag välbekant med. Tycker man något eller undrar något brukar det vara bättre att säga det eller fråga om det. Sedan ska man ha en skaplig stil och det tycker jag att jag har. Tex förklarade jag snabbt för Micke att jag var nöjd med hans svar. Jag är 47 bast och orkar inte smyga i korridorerna och vänta på att jag ska bli veteran här.
Inga hard feelings för övrigt. Jag blev bara lite överrumplad och behövde säga detta.
Kalle-Maja
Förlåt Per, du har en skaplig stil, det är jag som inte har. Smyg inte i några korridorer och ansök inte om veteranmedelskap. Allt började med dina gamla rabatter och jag kan se dom i ett annat ljus nu. Välkommen!
drd
Joakim DraktoftDRD: Om du tar en titt nu så ser du att det är fixat.
Måste dock be dig att fylla i ditt medlemsnummer under Mina profilinställnignar ( http://web2.ciklidbladet.se/forum/usercp.php? ) som du tydligen missat.
Övriga som väntar på ansökningar skall jag ta senare under natten.
Så vad kan jag ha fått för medlemsnummer då tro ?
Det vet jag dock inte själv än.....=)
anli
Ännu en betalande för 2006 som vill bli upplåst:
- Daniel Magnusson
När det gäller medlemsnummer så får ni nog vänta till Mats är tillbaka. Jag vill inte chansa å dela ut sådana hur som helst. Risk att det blir soppa av det då.
Joakim-Draktoft
DRD: Ja just det. Glömde totalt bort. Sorry !!
Anli: När du anger namnen,läggäven till vilket användarnamn man har i forumet, så underlättar det för mig.
odis
Betalade igår jag också.
(Ser fram emot stämman i Gbg.)
drd
Joakim DraktoftDRD: Ja just det. Glömde totalt bort. Sorry !!
Ingen fara Jocke men du kanske kan skaka fram någe nr en vacker dag ?
Joakim-Draktoft
DRD: Tyvärr är jag utlämnad till Mats i den frågan, liksom utskick av medlemskort.
När han är åter i början av februari, så kommer det.
drd
Okidoki....då väntar jag med andra ord........Gott nytt år på er förresten i förskott !!