Bright_Blue
Fint akvarium o fina fiskar. Den där filmen får du nog en oscar för : ) (inte påfågelcikliden oscar)
Mvh/ BB
Midas_Tom
riktigt snyggt!!.. blev gaaaaanska inspirerad och sugen på att skaffa troffe kar ;)
Perikles
Jag skulle behöva ett par tips ang. BTN-moduler till ett Troffekar. Jag håller på att bygga upp en lekgrupp körsbär, har 13 fullvuxna, kanonsnygga avelsdjur, samt ett 50-tal yngel som ser ut att bli lika snygga som sina föräldrar, tänkte ha dem i ett 720, samma burk som är nämnd i tråden "720 med bågnande rutor", skall åtgärda problemet och sen sätta i lite moduler. Nu min fråga, kan någon som har BTN-moduler rekommendera några som passar Tanganyika, hur fungerar filtermodulen? vad kan man använda för pump? Maxijet + filtermaterial i nätpåse?
stiffe
Dax för några foto
Tropheus sp.Mpimbwe ungdjur
stiffe
Tropheus Duboisi Maswa ungdjur
stiffe
Tuggande Tropheus Moori Katoto
blackened
Härliga bilder stiffe men är det inte dags att köpa nya lysrör till karen så man slipper det gula skenet? :P Det skulle lyfta fram din potential som troffefotograf ytterligare.
ChristianAlfredsson
blackenedHärliga bilder stiffe men är det inte dags att köpa nya lysrör till karen så man slipper det gula skenet? :P Det skulle lyfta fram din potential som troffefotograf ytterligare.
Eller justera vitbalansen i kameran.
Tony
Eller fota i RAW och göra alla inställningar i Adobe Bridge eller Capture One :) Även det mest skeva ljus går att trimma till.
stiffe
Jag är,som sagts innan,inte så bra(bristande intresse och tid tror jag) på alla inställningar på kameran,men jag tror att problemet fortfarande ligger i att jag snålat på att köpa nya lysrör.Dom jag kör med nu är lysrör som jag tagit hem från jobb och det är helt vanliga vita 840.Men nu kan jag kanske passa på att få lite tips på vad ni använder för färg på era rör till era T5 lysrör.
stiffe
TonyEller fota i RAW och göra alla inställningar i Adobe Bridge eller Capture One :) Även det mest skeva ljus går att trimma till.
Jag skulle kanske prova med RAW men jag har inte något av programen att göra inställningarna i,jag har för övrigt inget fotoprogram överhuvud taget som man kan göra inställningar i.
Bright_Blue
Igår köpte min polare en grupp cape kachese på 20 djur(jag äger 1/4) men enligt butiken hade den bara importterats 1 gång, kan detta stämma? För jag har sett kachese innan men det kanske är en speciel kachese, vad tror ni?
Jag kan ju berätta att jag förlorat 12 moliro och 4 ikola, ikolan är inte frisk än.
Vore tacksam för lite info om kachesen.
Mvh/ BB
ozric
Nähh,tror absolut Kachese har importerats mången gång!! (helt övertygad!) En av de snyggaste spec.Red ju!!
ozric
...och nästan lika "vanlig" som Moliro.
stiffe
blackenedHärliga bilder stiffe men är det inte dags att köpa nya lysrör till karen så man slipper det gula skenet? :P Det skulle lyfta fram din potential som troffefotograf ytterligare.
Tyvärr så har jag inte skaffat nya rör ännu........men det är på gång
Skickar med ett Kipili ungdjur hoppas att dom inte är för gula för er
stiffe
Som du ser Johan så har jag fått lite kläm på Photoshop i alla fall
steveharris
Jag sålde en grupp sp red kachese för en månad sedan ca. De var importerade från Danmark. Har också fått intrycket av att de är ganska vanliga men jag vet inte.....
blackened
Den senare bilden var skitbra stiffe :)
stiffe
blackenedDen senare bilden var skitbra stiffe :)
Den var inte för gul då, ;)
blackened
Nä det passade på den :)