imported
Hej Allihop!
Hej!
Jag ska se vad jag kan göra,det vore roligt och visa dom för er,:) Mvh Ann-Mari
Matz-Karlsn
Mina Dubbar
Vad tycker ni om huvudformen och kroppsformen på mina Dubbar. Bilden är ganska oskarp men man ser något så när i allafall. Jag har 32 stycken nu i mitt 540-literskar. Själv tycker jag dom är fina!
Danne_K
tycker dom ser fina ut. kanske inte skarpaste bilden ;)
Matz-Karlsn
Danne_Ktycker dom ser fina ut. kanske inte skarpaste bilden ;)
Nej min kamera är urusel!! Har länge försökt att få ihop pengar till en bättre! Men så fort det blir några pengsar över så blir det nya fiskar eller kar.Det är så när man blir beroende!
Danne_K
Matz KarlsénNej min kamera är urusel!! Har länge försökt att få ihop pengar till en bättre! Men så fort det blir några pengsar över så blir det nya fiskar eller kar.Det är så när man blir beroende!
jo är väll lite samma här. men just nu sitter de fast i att jag inte har utrymme för fler :( men är på jakt efter ett hus så då blir de lite fler. men då blir det ekonomin som bromsar igen :(
Wilhelm
Matz KarlsénHar länge försökt att få ihop pengar till en bättre!
Men Matz! Du som hittar snorbilliga akvarier i Småland borde väl hitta nån billig oxå, eller?
Matz-Karlsn
WilhelmMen Matz! Du som hittar snorbilliga akvarier i Småland borde väl hitta nån billig oxå, eller?
Ja det har du helt rätt i. Jag får forska i ärendet!
imported
Hej!
Hej!
Mina kära tropheus får snart sitt nya akvarium då har jag landets snyggaste troffe akvarium,ska lägga ut bilder på akvariet så snart jag kan,:) :) Mvh Ann-Mari
StefanL
annmariHej!
Mina kära tropheus får snart sitt nya akvarium då har jag landets snyggaste troffe akvarium,ska lägga ut bilder på akvariet så snart jag kan,:) :) Mvh Ann-Mari
Det var sannerligen ingen dålig benämning av sitt egna akvarium..."landets snyggaste troffe akvarium". Nu får du något som blir riktigt tufft att leva upp till då det finns en hel del tropheus ägare här som säkert kommer att tycka till...(och en del andra också för den delen). ;)
imported
Hej Stefan!
Hej!
Hi,hi, nu måste jag upp till bevis men ni måste låta mig få tag i en kamera först sedan kommer landets absolut snyggaste troffeakvarium och presenteras på ciklid.se ge mig bara lite tid att inreda det har planer på att låta min arkitektoniska förmåga göra något som tom får Tanganyikasjön och blekna,nej skämt åsido det går nog inte och konkurera med en sjö det vet jag,men jag ska i alla fall göra en jättesnygg biotop som ni sedan ska få se,vill planera allt på ett bra sätt sen får ni se men ska skaffa en kamera först,:) :) Mvh Ann-Mari
cfakvarielagret
Hej!
Hi,hi, nu måste jag upp till bevis men ni måste låta mig få tag i en kamera först sedan kommer landets absolut snyggaste troffeakvarium och presenteras på ciklid.se ge mig bara lite tid att inreda det har planer på att låta min arkitektoniska förmåga göra något som tom får Tanganyikasjön och blekna,nej skämt åsido det går nog inte och konkurera med en sjö det vet jag,men jag ska i alla fall göra en jättesnygg biotop som ni sedan ska få se,vill planera allt på ett bra sätt sen får ni se men ska skaffa en kamera först, Mvh Ann-Mari
---------------------------------------------------------------------
vem vet kanske det är en Tanganyikasjö hemma hos Ann mari hi hi
imported
Hej Christer!
Hej!
Nej inte riktigt Christer men jag ska försöka att skapa något i ett 275 lit akvarium,det är en utmaning,men jag försöker,lycka till i Amazonas Christer ni får säker en fin ciklidupplevelse tror jag,Mvh Ann-Mari:) :)
Wilhelm
annmariHej!
Akvariet är på 220 lit man ska inte ha jätteakvarier för tropheus har jag hört,Mvh Ann-Mari:)
Vaa!! har akvariet växt? Eller har jag missat nåt.
imported
Hej!
Hej!
Wilhelm akvariet har inte växt vart har du fått det ifrån?Mvh Ann-Mari:)
PsyM
annmari
Wilhelm syftar på att du först sa att karet var på 220 liter och nu sa du att det är på 275 liter..
imported
Hej!
:) Hej!
Psym jo akvariet var först ett 220 lit men jag böt ut det mot ett 275 lit,mycket finare akvarium kommer och bli landets finaste troffe akvarium:) Mvh Ann-Mari
Wilhelm
Du bara snackar Annmari!
Det måste finnas nån i din närhet som har en kamera.
imported
Hej!
Hej!
Jaså du säger det Wilhelm hade jag vetat om att någon i min närhet har kamera hade jag lånat den av denna någon men förstår herrn nu känner jag ingen det är väl inte så svårt och förstå?!Mvh Ann-Mari PS:Så fort jag får tag i en får du se bilder på en toppbiotop för troffar:)
Danne_K
annmariHej!
Jaså du säger det Wilhelm hade jag vetat om att någon i min närhet har kamera hade jag lånat den av denna någon men förstår herrn nu känner jag ingen det är väl inte så svårt och förstå?!Mvh Ann-Mari PS:Så fort jag får tag i en får du se bilder på en toppbiotop för troffar:)
mycke snack lite verkstad.. du känner väll nån som har en mobil med kamera om inte annat...
specmats
Det ska onekligen bli intressant..