Robbe Matz KarlsénStäller man inga frågor får man inga svar. Och eftersom troffar kostar en del så vill man gärna ha svar på det man undrar. Det är väl inte så konstigt. Och tycker du jag är tjatig så är det väl bara låta bli och läsa mina inlägg! Okidoki
stiffe Litta mer foton kanske? Vf Mpimbwe som jag tyvärr sålde men jag har en ungdjursgrupp på ca 35st f1: or
Perikles RobbeGår det att ha en Djurgårdare i samma bil som en AIK:are.........8) Du syftar på Per B? När vi är ute å flänger omkring efter fisk så stannar vi då och då å tar till knytnävarna, bara för att rensa luften lite.:P
Perikles RobbeNix jag syftade på Ozric och dig ;) Ozric är svart å gul som en Kiriza ända in i hjärteroten om jag inte har tagit helt fel, likaså jag, men Per B däremot, håhåjaja.
medion PeriklesOzric är svart å gul som en Kiriza ända in i hjärteroten om jag inte har tagit helt fel, likaså jag, men Per B däremot, håhåjaja. Kul att se så många Elfsborg supporters i landet ;) Stiffe: Grymt snygga troffar
tezz Matz KarlsénStäller man inga frågor får man inga svar. Och eftersom troffar kostar en del så vill man gärna ha svar på det man undrar. Det är väl inte så konstigt. Och tycker du jag är tjatig så är det väl bara låta bli och läsa mina inlägg! Hur går det med bärnstenarna fått några yngel än Matz
Matz-Karlsn tezzHur går det med bärnstenarna fått några yngel än MatzNej tyvärr dom tuggade inte tiden ut. Men dom är nog för unga dom är ju inte mer än 8 cm långa. Hur går det med dina troffar, yngel på gång?
tezz Matz KarlsénNej tyvärr dom tuggade inte tiden ut. Men dom är nog för unga dom är ju inte mer än 8 cm långa. Hur går det med dina troffar, yngel på gång? Nej det brukar ta ett tag inan dom lärt sig men jag såg en tugga i går så kanske dom är ju dock mellan 12-14cm nu
Matz-Karlsn tezzNej det brukar ta ett tag inan dom lärt sig men jag såg en tugga i går så kanske dom är ju dock mellan 12-14cm nuDet låter ju lovande! Man får gratulera! Du har ingen polare som har en digitalkamera så att man kan få se en bild av ditt Troffekar.
Matz-Karlsn Så här ser mitt 720 Troffekar ut. Vad tycks? Fast jag är inte riktigt nöjd med bakgrunden. Men det får duga så länge.
tezz RobbeRiktigt snygga troffar där Tezz ser ut att vara max 5-6 cm men vad är det för "sort"??Dubbar ca 8cm ikolorna 8-14cm karet 720l