dinajel
:) Och om man ber snällt så kanske redaktören kan ta med bilder på lite kloaköppningar? (Nä, nu börjar det spåra ur det här. :) )
deathdealer
tanken med att ha lite om innehållet är väl ändå att man får en liten referens till vad som skrevs i nummret. Jag tror att alla sparar sina tidningar, och då blir det lättare att hitta rätt artikel om man söker längre fram. Att det skulle förstöra layouten...nej, det tycker inte jag, och att dessa artiklar skulle vara intresantare än andra....absolut inte!!!
Men det är BARA min syn på det hela!!!
DD
Jonas-E
Jag tycker det är bra som det är =)
Micke
Det överlägset bästa sättet att leta upp gamla artiklar tycker jag är artikelarkivet här på Ciklid.se. När man hittat rätt artikel är det bara att plocka fram tidningen.
Alexander-Wiberg
Om tidningen kommer se ut som "försmakstidningen" här på förstasidan så måste jag säga att layoten ser helt underbar ut. Känns mycket fräschare och modernare än den förra. Bra jobbat!
Micke
Glöm nu inte betala medlemsavgiften så att ni missar årets första nummer av Ciklidbladet!
imported
Ser verkligen fram emot mitt första nummer av Ciklidbladet.
Vet inte så mycket om innehållet i tidigare tidningar men ha gärna med lite "nybörjartips" för oss som är nya i hobbyn. (Gärna Malawi och Tanganyika för min del). ;-)
jarinen
Ser fram emot första numret, den nya layouten ser kanon ut! den gamla var aningens tråkig. Tycker allmänt att den nya redaktören har inneburit ett lyft för bladet. Tummen upp!
Mvh Jari
Alexander-Ylipaa
jarinenSer fram emot första numret, den nya layouten ser kanon ut! den gamla var aningens tråkig. Tycker allmänt att den nya redaktören har inneburit ett lyft för bladet. Tummen upp!
Mvh Jari
Instämmer.
Micke
Positiva nyheter!
Det sista korrekturarbetet gick snabbare än förväntat och Ciklidbladet 1/2006 skickas till tryckeriet redan idag. Vi har inte beställt tryck förrän till nästa vecka, men med lite tur kan dom påbörja arbetet redan denna veckan.
Hur som helst börjar det bli hög tid att betala in medlemsavgiften och du vill ha tidningen med det ordinarie utsskicket!
Johan
ahh måste fixa det i kväll. *glömsk*
wofflan
MickePositiva nyheter!
Det sista korrekturarbetet gick snabbare än förväntat och Ciklidbladet 1/2006 skickas till tryckeriet redan idag. Vi har inte beställt tryck förrän till nästa vecka, men med lite tur kan dom påbörja arbetet redan denna veckan.
Hur som helst börjar det bli hög tid att betala in medlemsavgiften och du vill ha tidningen med det ordinarie utsskicket!
vad kul då kanske den kommer lite tidigare än planerat
Micke
Ciklidbladet trycktes i Tjeckien i torsdags och beräknas komma till Stochholm tidigast nästa vecka eller i början av nästkommande vecka. Sedan tar arbetet med utskicket några dagar.
Det är alltså riktigt bråttom att betala in medlemsavgiten nu om man vill komma med i ordinare utskick, annars riskerar man att få vänta ända tills nästa nummer skickas ut i slutet av maj.
StefanL
Oj...jag märkte att jag av någon anledning glömt att betala avgiften. Hoppas att jag hann med nu? *skäms*
Micke
Du bör ha hunnit Stefan.
lobbe
Hej man går här och längtar på sin första tidning.
GoSatta
dom sista som kom med i detta utskick var dom vi fick in den 7 februari (vilket betyder att ni betalade 5 eller 6) Kommer det många efter det så blir det nog ett extra utskick.
ps.
stefan jag har för mig jag såg ditt namn så du behöver nog inte vara orolig :)
ds.
Tony
Det var ju skit. Jag betalade in idag, så det får väl bli två nummer att läsa i solstolen på altanen med en pilsner i näven när sommarvärmen satt igång :(
StefanL
GoSattadom sista som kom med i detta utskick var dom vi fick in den 7 februari (vilket betyder att ni betalade 5 eller 6) Kommer det många efter det så blir det nog ett extra utskick.
ps.
stefan jag har för mig jag såg ditt namn så du behöver nog inte vara orolig :)
ds.
Det tackar jag för...tur att jag vaknade till och kollade upp ifall jag betalat.
Johnny_1
Hmm, betalade runt den 20-25/1 och har inte fått medlemskort/nummer ännu men dock en bekräftelse på att man betalat.