Zaphi
Dog denna tråden bara ut? Har vi inga fler som kanske kan lägga på några år här så vi har lite att skryta om här på ciklid.se?
Ola-Svensson
Mer an 1000 ars samlad erfarenhet antar jag att vi vill smaska in nagonstans!
malplacerad
Jag har bara 8 månaders erfarenhet av ciklider så det är ju inget att skriva om.
Zaphi
Det avrundar vi till ett år! Det är lugnt!
mAuse
He he hur avrundar vi 3 mån? :) Vill oxå vara med på ett hörn! Startade upp ett 200 liters papegoj kar. Med några enstaka malawisar mer för att ha som en möbel! På några veckor växte intresset lavinartat så vi sålde av oss pappisarna o 200l, bytte upp till ett splirrans nytt 720l svart... Med enbart 5 stora grupper med malawi. Så sammanlagt 3 månader nu!
imported
11 år, 5år med kallvatten 6 år med ciklider
TroffeMicke
Fyller ju 50 år i år, så det blir 46 år med akvarium.
Zaphi
Total Erfarenhet av Akvarium på ciklid.se just nu: 759,5 år
malawijanne
jag fyller 49 i år det kan väl bli en ca 25år med ciklider
Lars-Peter
Jag var c.a:17-18år när jag startade på riktigt hade 4 st kar igång körde med malawisar, uppehåll efter 3 år, startade igen vid 25 års ålder med tanganyika höll på 4 år köpte hus tiden försvann tappade motivtionen höll upp till för 4 år sen och har nu malawisar.
Totalt 11 år. ;-)
kajp
malawijannejag fyller 49 i år det kan väl bli en ca 25år med ciklider
Go ciklidårgång Janne räkna in mig där. Men har vuxit upp med akvarium så det blir nog ca 35-40 år där.
Zaphi
Ah nu fick vi med ett par tungviktare. ;)
Total Erfarenhet av Akvarium på ciklid.se just nu: 835,5 år
Maria---Sjojungfru
Ja, jag har försökt räkna, men har faktiskt inte riktigt koll.
Har oxå växt upp med avkarium och övertog väl intresset när mina föräldrar slutade sedan har det varit uppehåll några år emellan.
Men om jag säger 20 år så har jag inte tagit i för mycket i alla fall.
Filterludd
4,5 år
Det är svårt att definiera vad faktisk erfarenhet av akvarium är, men jag gör ett försök.
Hmm, under in uppväxt hade familjen akvarium, men det ser jag inte som min hobby.
Själv hade jag ett par guldfiskar i 3 år och ckilider i 1,5 så...
4,5 år
Zaphi
Total Erfarenhet av Akvarium på ciklid.se just nu: 860 år
Någon eftersläntare som vill berätta hur länge de hållt på med akvarium så att vi kan komma upp i 1000 år??
StefanL
Har jag skrivit in mig här än? Jag har hållit på i olika perioder med akvaristik...sammanlagt blir det ca 13år.
lobbe
Hej jag har hållit på med akvarier i 15 år med (diskus i 3 år)
Linda-A
Hej!
Jag räknar inte det akvarium som vi hade när jag var liten. Utan mitt första egna som jag fick när jag var tio så hade jag några års upphåll tills för snart 4 år så en 9 år är det nog minst.
Zaphi
Total Erfarenhet av Akvarium på ciklid.se just nu: 888 år
Stelin
26 år för mig.