Kalle-ElBara en liten fråga; i länken från discshop så innehåller serien the blue planet 8 delar, men när jag gjorde lite sökningar hittade jag en variant på 10 delar också. Extra delarna var:
Deep Trouble
Making Waves
Frågan nu är vilket av alternativen man skall satsa på?
På tal om fotboll sprang jag precis på en underbara sida där man har tillgång till de flesta matcher som visas från de större Europeiska länderna. Äntligen slipper man vara en slav under Canal Digital och kan se samtliga Pools matcher! :)
Jag vet inte, jag tror bara det är 8 delar, de andra är nog "the making of" typ. Jag har också nån del som heter "Making Waves" eller så, så de är nog med på båda, tror jag...
Sen har jag provat några av de här live-streaming-sajterna, (FLTV bland annat) och det är inga höjdare direkt kan jag säga. Normalt lägger de ut länkarna väldigt sent så man får panik innan start, sen är det liten bild, dålig skärpa och hackar mycket. Vilken är det du testat?
Tacka vet jag canal plus! Jag skulle kyssa foten på han som kom på att de skulle visa fotboll om jag träffade honom och priset man betalar är värt varenda krona flera gånger om.