Yonaz
En kompis till mig har iaf rdan fått biljetter då han beställt via Västerbottens Fotbollsförbund! Sverige - Paraguay!!!
Zaphi
Det är väl en av de sponsorbiljetterna folk är sura på!
Zaphi
Så hur många här har ansökt om biljetter? Jag har ansökt till Sveriges tre gruppspelsmatcher. Räknar väl inte med att få några direkt, men får man så kan man ju skratta sig lycklig och kombinera det med lite besök i akvariebutiker i Tyskland kanske!
forza78
Jag o 3 till har ansökt om biljetter till match 2,3 o eventuell åttondel. Om vi inte får biljetter så sticker vi till Thailand o kikar på VM från en solstol istället. Helt ok för att vara ett "worst case scenario" ;)
daniel_i_malmo
Jag tänker åka ner till tyskland trots att jag inte fick några biljetter. Lär ju vara skön stämning i matchstäderna, och nog ska man kunna hitta någon bar som visar matcherna...
En polare fick biljetter till alla Sveriges matcher samt matcherna fram till och med final, oavsett om sverige tar sig vidare från gruppspelet. Utan att han visste om det själv - en kompis hade anmält honom till biljettkön. Vissa har det bra.
Zaphi
Alla de biljetterna måste kosta pengar gräs! Undra va utslagsmatcherna kostar samt final?
Zaphi
wofflan...Zlatan är ju trots allt Skåning
På tal om Zlatan så är han ruggigt överskattad. Det finns minst 10 anfallare som spelar i Europa som är bättre än honom:
Trezeguet
Henry
Rooney
Nistelrooy
Adriano
Owen
Eto´o
Messi
Luca Toni
Shevchenko
StefanL
Vart är Crouch, Morientes och Fowler? ;-)
Zlatan är överskattad som målskytt, men inte som fotbollspelare. Hans statistik är ju rasande dålig och det är faktiskt ett smärre under att han klarat sig från häftigare kritik och längre bänknötande. Capello är dock stormförtjust i Zlatans närvaro på plan, hans karisma och hans aviga oberäkneliga spelstil.
Ska bli fantastiskt kul att följa VM...kan bli en härlig sommar...även om det går sämre för Sverige. England ligger ju sedan tidigare varmt om hjärtat, Brasilien ljuvliga att se...Argentina blir säkert grymma igen....ja...en fotbollsälskare myser!
daniel_i_malmo
ZaphiAlla de biljetterna måste kosta pengar gräs! Undra va utslagsmatcherna kostar samt final?
Han betalade 7000:-för alla biljetterna. Ett kap om du frågar mig.
Zaphi
Stefan LarssonVart är Crouch, Morientes och Fowler? ;-)
Ok, Fowler kan få vara med, men inte de andra två, tyvärr :( Men 5-1 igår mot Fulham va inte fel. 5 mål på 11 matchen innan det och nu 5 på en match! :)
Cthulu
Som liverpoolfans tar det ju emot.. men Rooney är grym och var fruktansvärt bra i em sist så det ska bli spännande att se vad han presterar i sommar. Vad gäller Zlatan så ptja. visst, bland de 15 är han men högre än så.. nä, jag tycker man bör ska kunna hålla en högre lägstanivå för att rankas högre. Vad gäller Henry så är det ju en skaplig spelare men som jag ser det är det lite henke larsson-klass över honom, d.v.s bra på att prestera mot dåligt motstånd men när det gäller lite och det smäller på knylarna så har han det svårare. Även jag står utan biljetter till sommaren. Får nog sikta på lite soliga barer med storbild & guiness istället, och det är ju inte helt fel. :)
johnny-99
ZaphiPå tal om Zlatan så är han ruggigt överskattad. Det finns minst 10 anfallare som spelar i Europa som är bättre än honom:
Trezeguet
Henry
Rooney
Nistelrooy
Adriano
Owen
Eto´o
Messi
Luca Toni
Shevchenko
Skulle lätt slänga in henke där också, han är verkligen en tvättäkta målskytt. Håller med diverse krönikörer att han borde lira på högsta nivå några år till i stället för att återvända till snedsparkarligan.
Lutt
ZaphiPå tal om Zlatan så är han ruggigt överskattad. Det finns minst 10 anfallare som spelar i Europa som är bättre än honom:
Trezeguet
Henry
Rooney
Nistelrooy
Adriano
Owen
Eto´o
Messi
Luca Toni
Shevchenko
haha ok men ja skulle peta in henke ronaldhino å del piero....istället för owen(skadad plus inte lika bra klass) nistelrooy(målsnattare gör de mesta målen på straff) messi (tycker ja är lite överskattad eller)
Zaphi
Ronaldinho?!?! Han är mittfältare så han får inte ens vara med! Owen är skadad, men det spelar väl ändå ingen roll? Han e tebax om 2 veckor. Gjorde en satans massa mål för Real utan att få spela i princip. Ett under att han inte fick starta varje match. Spanjorerna är för stolta över Raul etc... Del Piero vette f*n, han har ju inte mycket framtid iallafall, men visst är han hyfsad.
Nistelrooy är ju helt GRYM! Finns ju ingen bättre målsnattare och men tanke på att Messi är så ung så är han en ruggig talang..
Lutt
ja du har en poäng där Ronaldinho...men om ja inte minns fel har han spelat jämte eto'o på toppen några matcher...han funkar bra som forwad oxå
Zaphi
Han är säkert en suverän back också, han är ju bäst lixom ;)
Lutt
hehe ok....glöm inte imorgon i kanal 5 visas everton - liverpool hett derby och efter det LHC-HV71 vilken lördag....
Lutt
FBK - Hv71 menar ja
Zaphi
Det börjar dra ihop sig... Tråkig trupp Brassarna presenterar:
Dida, Cesar, Ceni
Cafu, Cicinho, Lucio, Juan, Carlos, Gilberto, Cris, Luisao
Edmilson, Juninho, Emerson, Ze Roberto, Silva, Kaka, Ricardinho
Ronaldo, Robinho, Ronaldinho, Adriano, Fred
De kan ställa upp två förstaelvor men en andraelva som är bättre än de flesta andra lag...
malplacerad
Trodde cafu lagt skorna på hylllan. Spelar han i brasilianska ligan?