Kalle-ElJag säger bara Rivaldo i matchen mot Turkiet. Killen får en boll på benet och killen kastar sig ner på marken och tar sig för ansiktet som om bollen hade träffat där. Denna händelse är nog det värsta jag sett på en fotbollsplan tillsammans med Maradonas handbollsmål mot England. Det tog mig 16 år att glömma bort den handsen, misstänker att Rivaldos grej kommer ta mig minst 20.
JAG HAR SPELAT EN HEL DEL FOTBOL OCH "HATAR" OCKSA NAR DET BLIR FOR MYCKET FILM, MEN SNALLA....RIVALDOS GREJ VAR JU VERKLIGEN FOR LANGE SEDAN OCH DET AR JU LITE OVERDRIVET ATT DEN BRASILIANSKA LANDSLAGET AKA KALLAS FOR "FILMARE" PA GRUND AV HONOM?
MARADONAS HAND; VISST...HALLER MED, MEN SKA MAN RACKNA IHOP ALLA MATCHER SOM AVGORS PA GRUND AV GROVA DOMSLUT ELLER LIKNANDE SA BORDE MAN BORJA TANKA OM IFALL DET INTE AR DAGS ATT FA LOV ATT STANNA MATCHEN NAGRA FA SEKUNDER FOR ATT KOLLA (FILM) VAD SOM EGENTLIGEN HANDE?
För övrigt tror jag Brasilien ryker redan i 8 delen. Om laget fortsätter att spela på detta viset, och envisas med att spela med Ronaldo, har de inte mycket att hämta mot vare sig Ghana eller Italien.
HALLER MED ATT BRASILIEN MASTE FORBATTRA SIG!!
SKILLNADEN AR DEN ATT BRASILIEN KAN UTAN PROBLEM FORBATTRA SIG OCH VINNA VM UTAN STORRE SVARIGHETER....MEDAN ANDRA LANDER AKER UR TROTS ATT DEM ANSTRANGER SIG TILL 100%.
VI FAR SE OM PERREIRA LATER BLI RONALDO OCH GER ROBINHO NAGON CHANS FRAN START.
MATCHEN MOT GHANA KOMMER VERKLIGEN ATT TALA OM FOR OSS OM BRASILIEN AR MEDVETEN ATT FORBATTRINGEN MASTE SKE OM FINALEN SKA NAS.