Glöm inte att begagnatmarkaden är större på canon! Lättare att få tag på andra objektiv sen då du tröttnat på de medföljande :P
512 minne klarar du dig inte långt på! Jag köpte en 1gb extreme III till min 350D, den fyller man snabbt om man är ute å fotar. Så de blir att beställa ett 4gb till. Dom är ju så billiga nu me så..
Sen tänka på "stor" display eller inte, är rätt onödigt. De är svårt att avgöra om bilden är bra/skarp osv på en såpass liten display.. de du kollar är ju ljus/kontras.
Pris är ju en faktor me.. När jag ska köpa nått som jag ska ha väldigt länge, så försöker jag inte bry mig så mkt om pris. Bättre å lägga nåra extra lappar på bra grejjer, å andrahandsvärdet får du ju me tänka på.
Endel klagar ju på att 350D är lite liten.. jag har köpt batterigreppet till den. Å fy tusan va go den blev! Värt pengarna utan tvekan! (dryg 1000lapp)
www.zebramedia.com har billiga/bra batterier (Canon NB-2LH 900 mAh 7.2V - 149kr) :)
(tyvärr var ju mitt hus defekt när jag fick de, de drog batteri då den va avstängd, å canon i mölndal kunde inte laga de, så jag fick ett nytt hus) :)