Alexander-Wiberg
Till alla fotointresserade:
http://www.aftonbladet.se/
Robin
Riktigt fina bilder.. ur teknisk synvinkel..
Zaphi
Ur fler synvinklar än så skulle jag vilja säga...
Stelin
Bild nr 13 tyckte jag nog var bäst. Det var känsla i den bilden. Det var där såklart också i många av de andra bilderna.
Robin
Vissa är hemska.. det var det jag menade.
Per-B
Givetvis kan inte de här fotona tävla mot varandra. Men jag fastnade för två: Det från balettskolan och det från hästtävlingen!
Per-B
Nr. 17, soldaten i Togo, kopplade jag direkt till det berömda fotot från Vietnam där en polischef skjuter bort hjärnan på en misstänkt nordvietnamesisk sympatisör.
Stelin
Bild 5 var också rätt bra... Det var såklart en massa bra foton.
Alexander-Wiberg
Bilden på isbjörnen är ur mitt lekmannaperspektiv fantastisk. Det röda i kontrast till allt det kalla i form av vitt och blått ger en oerhörd effekt. Tycker även att bild 1 på tjuren och hästen är härligt levande. Man ser hur hästens hovar dunkar ner i marken, tjusigt.
Viktor, som fotograf, vad tittar du på i sådana här bilder?
Cutekid
Riktigt röd i ansiktet killen är på bild 9 tror jag det var. Ett klassiskt grepp .. be ngn kompis gör det på er så får ni själva se. Det är riktigt obehagligt.
jimmy
finns ju massor att väja mellan men många är ju från olika kategorier.
Bild 6: fördelsen är total och jag tycker att det känns som den enda killen på med hinken har gett upp hoppet.
Bild 9:helt blind vild kille, man ser att det är det sista på jorden han vill är att vara kvar.
Helt oteknisk på bilder men "fastnade för dessa"
Zaphi
Vad skall man säga? Så mycket bilder och så mycket intryck... Vi kan sitta och diskutera över en öl någon gång Alexander...
Alexander-Wiberg
Eller en Laphroaig.
Alexander-Ylipaa
ehm...skulle någon vara snäll och ge en länk?
Per-B
Självklart Alexander:
http://www.laphroaig.com/ ;)
Alexander-Wiberg
Per BjellertSjälvklart Alexander:
http://www.laphroaig.com/ ;)
Haha. Världsklass.
Alex, du får skrolla ner lite på
www.aftonbladet.se
Alexander-Ylipaa
Alexander WibergHaha. Världsklass.
Alex, du får skrolla ner lite på www.aftonbladet.se
Ah, mitt i synfältet. Tack Alexander!
PatrikMalmo
Visst är det bra bilder. Jäkligt bra. Jag har ändå så svårt att koppla hur f-n, rent ut sagt, man kan fota under en del av de ögonblicken... i stället för att hjälpa till. Kommer nog aldrig att greppa det, så don´t bother explaining. Sedan hade jag föredragit länk till annan site än Aftonblaskan. Läs inte möget, man blir korkad av det. Eller förbannad (jag blir det sistnämnda, eftersom jag har mycket kontakt med media i jobbet).
Nåja. Ska försöka att inte reta upp mig, och ingen skugga på tidigare inlägg eller trådskaparen. Lite off-topic blev det, men en del saker är jag bara FÖR irriterad på. Kvällspressen hör till dem.
Hilsen,
P
Per-B
Jag håller fullständigt med Patrik. Jag läser Medie- och kommunikationsvetenskap och brukar undvika Aftonbladet.
Men bilderna är ju inte deras. ;)
ozric
Nåpn mer än jag som inte får upp sidan??